Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manaher hr proces administrativ
INTROSCOP SA
24 decembrie 2013
Chișinău
Responsabilităţi :
• Redactează şi organizează evidenţa documentaţiei necesare privind buna funcţionare a companiei (ex: ordin, contract etc), a carnetelor de muncă, a contractelor individuale de muncă, evidenţa concediilor medicale etc.
• Este responsabil de întreținerea bazei de date a angajaţilor.
Cerinţe:
• Studii superioare profil umanist;
• Cunoaşterea la perfecţie a limbii române, cunoştinţe de engleză reprezintă un avantaj;
• Experiență profesională în domeniu de min. 1 ani, o bună cunoaştere a legislaţiei muncii;
• Cunoștințe şi deprinderi de editare texte, operare cu o bază de date, statistică.
• Excelente abilități de comunicare,lucru în echipă , inovare, negociere;
• Capacitate de finalizare a proiectelor în termenul negociat;
• Abordare profesionistă cu privire la confidenţialitate;
• Cunoștințe temeinice de operare a MS Office (cu precădere Word, Excel, Power Point).
Vă rugăm să expediaţi CV-ul Dvs. însoţit de o fotografie:
pe adresa: str. Meşterul Manole 20, MD-2044 Chişinău sau
pe adresa electronică: personal@introscop.md cu menţiunea postului pentru care aplicaţi.
Pentru detalii vizitaţi www.introscop.md
Vă mulțumim anticipat pentru înțelegerea că doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
• Redactează şi organizează evidenţa documentaţiei necesare privind buna funcţionare a companiei (ex: ordin, contract etc), a carnetelor de muncă, a contractelor individuale de muncă, evidenţa concediilor medicale etc.
• Este responsabil de întreținerea bazei de date a angajaţilor.
Cerinţe:
• Studii superioare profil umanist;
• Cunoaşterea la perfecţie a limbii române, cunoştinţe de engleză reprezintă un avantaj;
• Experiență profesională în domeniu de min. 1 ani, o bună cunoaştere a legislaţiei muncii;
• Cunoștințe şi deprinderi de editare texte, operare cu o bază de date, statistică.
• Excelente abilități de comunicare,lucru în echipă , inovare, negociere;
• Capacitate de finalizare a proiectelor în termenul negociat;
• Abordare profesionistă cu privire la confidenţialitate;
• Cunoștințe temeinice de operare a MS Office (cu precădere Word, Excel, Power Point).
Vă rugăm să expediaţi CV-ul Dvs. însoţit de o fotografie:
pe adresa: str. Meşterul Manole 20, MD-2044 Chişinău sau
pe adresa electronică: personal@introscop.md cu menţiunea postului pentru care aplicaţi.
Pentru detalii vizitaţi www.introscop.md
Vă mulțumim anticipat pentru înțelegerea că doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
24 decembrie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut