Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manageri Call center

25 aprilie 2013

Chișinău
Managerul de un call center (de asemenea, numit un centru de contact) este responsabil pentru funcționarea de zi cu zi și de gestionare a centrului, prin utilizarea eficientă a resurselor.
Ei au responsabilitatea de stabilire a obiectivelor de servicii pentru clienți, precum și planificarea zone de îmbunătățire sau dezvoltare.
Call manageri de centre se asigure că apelurile sunt preluate de personalul în intervalele de timp stabilite și într-un mod adecvat.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
25 aprilie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.