Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manageri Call center
24 aprilie 2013
Chișinău
Managerul de un call center (de asemenea, numit un centru de contact) este responsabil pentru funcționarea de zi cu zi și de gestionare a centrului, prin utilizarea eficientă a resurselor. Ei au responsabilitatea de indeplinirea obiectivelor companiei date -oferire de servicii pentru clienți, precum și planificarea zone de îmbunătățire sau dezvoltare.
Call manageri de centre se asigure că apelurile sunt preluate de personalul în intervalele de timp stabilite și într-un mod adecvat.
Call manageri de centre se asigure că apelurile sunt preluate de personalul în intervalele de timp stabilite și într-un mod adecvat.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
24 aprilie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut