Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager vînzări
ICS Easy Credit SRL
2 iunie 2017
Chișinău
Î.C.S. Easy Credit S.R.L., una din cele mai mari si reputative organizatii de microfinantare din Republica Moldova, anunta concurs pentru angajare in functia de Manager vinzari.
Cerintele, fata de candidati, pentru admiterea la interviu sunt urmatoarele:
1. Studii universitare in domeniul economic sau marketing,
2. Experienta de munca in acelasi domeniu in cadrul unor companii reputative din Republica Moldova,
3. Buna cunoastere a mediului de afaceri,
4. Sociabil, adaptiv, atent la detalii, insistent, cu spirit de negociere si initiativa, Disciplinat, onest si responsabil.
5. Permis de conducere categoria B,
6. Buna cunoastere a limbii romane, limbii ruse si a limbii engleze.
7. Buna cunoastere a Microsoft Office, inclusiv Powerpoint (grafice, scheme si prezentari),
Responsabilitatile pentru functia vacanta:
- Identificarea, negocierea si incheierea contractelor, acordurilor cu noi parteneri de afaceri,
- Reprezentarea societatii in relatiile cu partenerii de afaceri noi și cu cei existenti, organizarea si dezvoltarea unui mecanism mai eficient de comunicare cu partenerii de afaceri,
- PR marketing,
- Organizarea unor proiecte cu menire sociala,
- Organizarea procesului si participarea la instruirea angajatilor partenerilor de afaceri in scopul eficientizarii relatiilor de parteneriat.
Oferim: Pachet social deplin, salariu motivant, prime suplimentare pentru rezultatele activitatii.
Suntem deschisi pentru negociere individuala.
CV-urile le puteti trimite la adresa de e-mail:
hr@easycredit.md
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Cerintele, fata de candidati, pentru admiterea la interviu sunt urmatoarele:
1. Studii universitare in domeniul economic sau marketing,
2. Experienta de munca in acelasi domeniu in cadrul unor companii reputative din Republica Moldova,
3. Buna cunoastere a mediului de afaceri,
4. Sociabil, adaptiv, atent la detalii, insistent, cu spirit de negociere si initiativa, Disciplinat, onest si responsabil.
5. Permis de conducere categoria B,
6. Buna cunoastere a limbii romane, limbii ruse si a limbii engleze.
7. Buna cunoastere a Microsoft Office, inclusiv Powerpoint (grafice, scheme si prezentari),
Responsabilitatile pentru functia vacanta:
- Identificarea, negocierea si incheierea contractelor, acordurilor cu noi parteneri de afaceri,
- Reprezentarea societatii in relatiile cu partenerii de afaceri noi și cu cei existenti, organizarea si dezvoltarea unui mecanism mai eficient de comunicare cu partenerii de afaceri,
- PR marketing,
- Organizarea unor proiecte cu menire sociala,
- Organizarea procesului si participarea la instruirea angajatilor partenerilor de afaceri in scopul eficientizarii relatiilor de parteneriat.
Oferim: Pachet social deplin, salariu motivant, prime suplimentare pentru rezultatele activitatii.
Suntem deschisi pentru negociere individuala.
CV-urile le puteti trimite la adresa de e-mail:
hr@easycredit.md
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
2 iunie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.