Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager vinzari
Trendseter SRL
13 ianuarie 2014
Chișinău
Pregatirea si experienta:
• studii superioare de specialitate, de dorit in economie;
• experienta de minim jumate de an intr-un post similar din vanzari;
• capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie;
• personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
• fara obligatii personale majore (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic, alte activitati profesionale paralele etc.);
• cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet);
Autoritate si libertate organizatorica:
• participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
• asista directorul comercial la intalniri si negocieri;
• urmareste derularea si finalizarea contractelor;
Atitudini/comportamente: respect față de oameni, spirit de inițiativa, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplina, responsabilitate, rezistența la efort și stres, tendință spre dezvoltare profesională continuă.
Responsabilitati si sarcini:
Activitati principale:
• administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
• prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
• urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
• participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
Sarcini si indatoriri specifice:
• stabileste si participa la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
• intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
• redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri;
• intocmeste documentele comerciale;
• inregistreaza la zi miscarile de mijloace banesti si le organizeaza prin acte cu departamentul contabilitate si finante.
•prezintă orice tip de raport solicitat în termenii indicați de directorul departamentului
• participă la diverse proiecte prestabilite sau ad- hoc privind promovarea imaginii, companiei, comercializarea serviciilor companiei (proiect în teren, expoziții etc.)
•promovează serviciile departamentelor OOH si Radio
•promovează departamentele care sunt în plan de apariție în portofoliul de serviciu al companiei.
Trimiteti CV-ul dvs. La adresa de e-mail : tatiana.rosca@trendseter.md
• studii superioare de specialitate, de dorit in economie;
• experienta de minim jumate de an intr-un post similar din vanzari;
• capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie;
• personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
• fara obligatii personale majore (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic, alte activitati profesionale paralele etc.);
• cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet);
Autoritate si libertate organizatorica:
• participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
• asista directorul comercial la intalniri si negocieri;
• urmareste derularea si finalizarea contractelor;
Atitudini/comportamente: respect față de oameni, spirit de inițiativa, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplina, responsabilitate, rezistența la efort și stres, tendință spre dezvoltare profesională continuă.
Responsabilitati si sarcini:
Activitati principale:
• administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
• prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
• urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
• participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
Sarcini si indatoriri specifice:
• stabileste si participa la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
• intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
• redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri;
• intocmeste documentele comerciale;
• inregistreaza la zi miscarile de mijloace banesti si le organizeaza prin acte cu departamentul contabilitate si finante.
•prezintă orice tip de raport solicitat în termenii indicați de directorul departamentului
• participă la diverse proiecte prestabilite sau ad- hoc privind promovarea imaginii, companiei, comercializarea serviciilor companiei (proiect în teren, expoziții etc.)
•promovează serviciile departamentelor OOH si Radio
•promovează departamentele care sunt în plan de apariție în portofoliul de serviciu al companiei.
Trimiteti CV-ul dvs. La adresa de e-mail : tatiana.rosca@trendseter.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
13 ianuarie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut