Manager vînzări imobiliare
Acces Imobil
16 iunie 2025
Chișinău, Сentru
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
ACCES IMOBIL este o companie cu o experiență de peste 10 ani în domeniul imobiliar. Suntem recunoscuți printre clienți pentru angajament și excelență în prestarea serviciilor imobiliare.
Alătură-te echipei noastre și contribuie activ la realizarea tranzacțiilor imobiliare prin consultanță de calitate, bazată pe încredere și expertiză!
Ești candidatul potrivit dacă:
Ai studii superioare și experienţă în vânzări (constituie un avantaj);
Ai competențe de orientare către client şi necesităţile acestuia;
Ai abilităţi de comunicare şi negociere;
Ai permis de conducere categoria B și automobil (constituie avantaj);
Responsabilități de bază:
Analiza pieței imobiliare – monitorizarea ofertelor și cererii pentru a identifica oportunități relevante;
Stabilirea și menținerea relației cu clienții – construirea unui portofoliu de clienți și menținerea unei comunicări constante;
Organizarea și desfășurarea prezentărilor – prezentarea profesională a proprietăților către clienți;
Suport în procesul de tranzacționare – asistarea clienților în toate etapele, de la ofertare până la semnarea contractelor.
Noi oferim:
Instruire specializată în domeniul imobiliar și mentori competenți care te vor ghida în această profesie;
Condiții de remunerare generoase și toate instrumentele necesare pentru a obține cele mai reușite rezultate;
Birou modern și o echipă ambițioasă cu care vei obține cele mai bune rezultate avînd angajament pe termen lung;
Program de lucru flexibil și suportul necesar sa-ți planifici activitatea, in cel mai eficient mod posibil.
La ACCES IMOBIL transformăm ambiția ta de a crește în domeniul imobiliar, în expertiză profesională, unde performanța se traduce în cîștiguri reale.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@accesimobil.md sau pot suna direct pe numarul de contact: 078888450.
Alătură-te echipei noastre și contribuie activ la realizarea tranzacțiilor imobiliare prin consultanță de calitate, bazată pe încredere și expertiză!
Ești candidatul potrivit dacă:
Ai studii superioare și experienţă în vânzări (constituie un avantaj);
Ai competențe de orientare către client şi necesităţile acestuia;
Ai abilităţi de comunicare şi negociere;
Ai permis de conducere categoria B și automobil (constituie avantaj);
Responsabilități de bază:
Analiza pieței imobiliare – monitorizarea ofertelor și cererii pentru a identifica oportunități relevante;
Stabilirea și menținerea relației cu clienții – construirea unui portofoliu de clienți și menținerea unei comunicări constante;
Organizarea și desfășurarea prezentărilor – prezentarea profesională a proprietăților către clienți;
Suport în procesul de tranzacționare – asistarea clienților în toate etapele, de la ofertare până la semnarea contractelor.
Noi oferim:
Instruire specializată în domeniul imobiliar și mentori competenți care te vor ghida în această profesie;
Condiții de remunerare generoase și toate instrumentele necesare pentru a obține cele mai reușite rezultate;
Birou modern și o echipă ambițioasă cu care vei obține cele mai bune rezultate avînd angajament pe termen lung;
Program de lucru flexibil și suportul necesar sa-ți planifici activitatea, in cel mai eficient mod posibil.
La ACCES IMOBIL transformăm ambiția ta de a crește în domeniul imobiliar, în expertiză profesională, unde performanța se traduce în cîștiguri reale.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@accesimobil.md sau pot suna direct pe numarul de contact: 078888450.
Adresa:
Chișinău, Сentru
Data actualizării:
16 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut