Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager vânzări și suport clienți
Î.S. ”Calea Ferată din moldova”
21 martie 2018
Chișinău
Responsabilități :
- Menținerea relațiilor de parteneriat cu clienții existenți și promovarea imaginei întreprinderii;
- Identificarea potențialilor clienți și stabilirea relațiilor de parteneriat cu aceștea prin încheierea contractelor de transport pe cale ferată;
- Oferirea informațiilor cu privire la produsele și serviciile companiei;
- Depistarea nevoilor clienților și elaborarea soluțiilor, folosind o abordare individuală;
- Promovarea și dezvoltarea creșterilor vânzărilor de servicii către clienții existenți și cei potențiali;
- Analizarea și soluționarea conflictelor potențiale;
- Participarea la expoziții, evenimentele din domeniu, în scopul promovării imaginei întreprinderii și stabilirea noilor relații;
- Raportarea și soluționarea problemelor de organizare a transportului feroviar.
- Comunicarea cu clienții și perfectarea, completarea, ţinerea la evidenţă şi distribuirea documentelor necesare;
Cerințe față de candidat
- Preferabil studii superioare.
- Cunoașterea obligatorie a limbilor română și rusă, limba engleză constituie un avantaj.
- Experiență în domeniul de vânzare sau servicii pentru clienți.
- Abilități bune de prezentare și negociere
- Orientarea către client și rezultate
- Responsabil, organizat, capabil de a respecta termenele.
Compania oferă:
- Pachet social deplin
- Colectiv tînăr și prietenos
- Posibilitatea de dezvoltare
- Menținerea relațiilor de parteneriat cu clienții existenți și promovarea imaginei întreprinderii;
- Identificarea potențialilor clienți și stabilirea relațiilor de parteneriat cu aceștea prin încheierea contractelor de transport pe cale ferată;
- Oferirea informațiilor cu privire la produsele și serviciile companiei;
- Depistarea nevoilor clienților și elaborarea soluțiilor, folosind o abordare individuală;
- Promovarea și dezvoltarea creșterilor vânzărilor de servicii către clienții existenți și cei potențiali;
- Analizarea și soluționarea conflictelor potențiale;
- Participarea la expoziții, evenimentele din domeniu, în scopul promovării imaginei întreprinderii și stabilirea noilor relații;
- Raportarea și soluționarea problemelor de organizare a transportului feroviar.
- Comunicarea cu clienții și perfectarea, completarea, ţinerea la evidenţă şi distribuirea documentelor necesare;
Cerințe față de candidat
- Preferabil studii superioare.
- Cunoașterea obligatorie a limbilor română și rusă, limba engleză constituie un avantaj.
- Experiență în domeniul de vânzare sau servicii pentru clienți.
- Abilități bune de prezentare și negociere
- Orientarea către client și rezultate
- Responsabil, organizat, capabil de a respecta termenele.
Compania oferă:
- Pachet social deplin
- Colectiv tînăr și prietenos
- Posibilitatea de dezvoltare
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
21 martie 2018
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.