Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager resurse umane
ICS "CODRU HOSPITALITY" SRL
14 iulie 2011
Chișinău
Responsabilităţi:
- Promoveaza disciplina de muncă, loialitatea, motivarea angajatilor.
- Asigura comunicarea şi instruirea profesionala a angajaţilor.
- Monitorizeaza activitatea Inspectorului Resurse Umane, asigurând respectarea prevederilor legislatiei în vigoare.
- Contribuie la dezvoltarea politicilor companiei, având ca scop armonizarea proceselor şi procedurilor în toate departamentele companiei.
- Întocmeste periodic raporturile în conformitate cu cerinţele companiei pe care le prezintă managementului companiei, precum raportul de fluctuaţie a personalului, raportul de accidente, raportul de concedii medicale, raportul de concedii anuale, raportul de absenţe, etc.
- Asigurara comunicarea eficienta între departamentele companiei şi angajaţii din cadrul departamentelor.
- Asigură şi organizează implementarea programelor de training
- Efectueaza recrutarea, selectarea şi angajarea personalului conform cerinţelor si necesitatilor companiei
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienţă relevantă de cel puţin 4 ani;
- Deprinderi de utilizator independent al pachetelor MS Windows si MS Office (obligatoriu);
- Abilităţi bune de comunicare;
- Cunoaşterea la nivel fluent a limbilor română, rusă, engleza;
- Abilităţi excelente de lucru în echipă;
- Atenţie la detalii;
- Atitudine proactivă.
Oferta:
- Program de lucru full time
- Pachet social integral
- Salariu atractiv
- Mediu de lucru placut si dinamic.
Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul cu fotografie, la adresa electronica hr@codru.md
- Promoveaza disciplina de muncă, loialitatea, motivarea angajatilor.
- Asigura comunicarea şi instruirea profesionala a angajaţilor.
- Monitorizeaza activitatea Inspectorului Resurse Umane, asigurând respectarea prevederilor legislatiei în vigoare.
- Contribuie la dezvoltarea politicilor companiei, având ca scop armonizarea proceselor şi procedurilor în toate departamentele companiei.
- Întocmeste periodic raporturile în conformitate cu cerinţele companiei pe care le prezintă managementului companiei, precum raportul de fluctuaţie a personalului, raportul de accidente, raportul de concedii medicale, raportul de concedii anuale, raportul de absenţe, etc.
- Asigurara comunicarea eficienta între departamentele companiei şi angajaţii din cadrul departamentelor.
- Asigură şi organizează implementarea programelor de training
- Efectueaza recrutarea, selectarea şi angajarea personalului conform cerinţelor si necesitatilor companiei
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienţă relevantă de cel puţin 4 ani;
- Deprinderi de utilizator independent al pachetelor MS Windows si MS Office (obligatoriu);
- Abilităţi bune de comunicare;
- Cunoaşterea la nivel fluent a limbilor română, rusă, engleza;
- Abilităţi excelente de lucru în echipă;
- Atenţie la detalii;
- Atitudine proactivă.
Oferta:
- Program de lucru full time
- Pachet social integral
- Salariu atractiv
- Mediu de lucru placut si dinamic.
Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul cu fotografie, la adresa electronica hr@codru.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
14 iulie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut