Manager Resurse Umane - Administrativ
Granier
16 iunie 2025
Chișinău, Poșta Veche
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Despre noi: Granier este locul unde ne dedicăm toate resursele pentru a oferi plăcere gustului. Astăzi avem 12 locații în Chișinău, o producere modernă și mii de clienți care ne aleg zilnic. Combinăm munca atentă cu pasiunea pentru calitate, într-un spațiu modern și primitor. Suntem o echipă tânără și energică, iar tu poți fi parte din povestea noastră.
CE VĂ OFERIM NOI:
Mediu de lucru modern și bine organizat;
Prânzuri calde gratuite la birou;
Instruire și training-uri în domeniul de activitate;
O echipă deschisă și prietenoasă, care te ajută să te integrezi rapid;
Posibilități reale de creștere și avansare în cadrul companiei.
RESPONSABILITĂȚI:
Întocmirea și gestionarea documentelor de personal (contracte, acte adiționale, tabele de pontaj, etc.);
Administrarea dosarelor angajaților, inclusiv angajarea acestora;
Participarea la dezvoltarea politicilor și procedurilor HR.
CERINȚE PENTRU CANDIDAT:
Cunoștințe solide de legislația muncii și experiență minim 3 ani;
Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
Organizare și atenție la detalii;
Capacitate de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Discreție și confidențialitate;
Gândire analitică și orientare spre soluții;
Competențe de utilizare a pachetului Microsoft Office (în special Excel).
Lucrul la noi - este cea mai bună experiență posibilă! Vino și verifică!
Ne puteți cunoaște mai bine aici:
granier.md
instagram.com/graniermd
facebook.com/granier.md
Dornic să înveți și să crești în HoReCa? Scrie-ne la: hr.granier@gmail.com.
Vă rugăm să indicați poziția dorită în subiectul email-ului dvs
CE VĂ OFERIM NOI:
Mediu de lucru modern și bine organizat;
Prânzuri calde gratuite la birou;
Instruire și training-uri în domeniul de activitate;
O echipă deschisă și prietenoasă, care te ajută să te integrezi rapid;
Posibilități reale de creștere și avansare în cadrul companiei.
RESPONSABILITĂȚI:
Întocmirea și gestionarea documentelor de personal (contracte, acte adiționale, tabele de pontaj, etc.);
Administrarea dosarelor angajaților, inclusiv angajarea acestora;
Participarea la dezvoltarea politicilor și procedurilor HR.
CERINȚE PENTRU CANDIDAT:
Cunoștințe solide de legislația muncii și experiență minim 3 ani;
Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
Organizare și atenție la detalii;
Capacitate de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Discreție și confidențialitate;
Gândire analitică și orientare spre soluții;
Competențe de utilizare a pachetului Microsoft Office (în special Excel).
Lucrul la noi - este cea mai bună experiență posibilă! Vino și verifică!
Ne puteți cunoaște mai bine aici:
granier.md
instagram.com/graniermd
facebook.com/granier.md
Dornic să înveți și să crești în HoReCa? Scrie-ne la: hr.granier@gmail.com.
Vă rugăm să indicați poziția dorită în subiectul email-ului dvs
Adresa:
Chișinău, Poșta Veche
str-la Studenților 2/4
str-la Studenților 2/4
Data actualizării:
16 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut