Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager relații cu clienții
IVISA.MD
29 iulie 2023
Chișinău
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Căutăm Manager relații cu clientii. Program Full-Time
Ivisa.md -
Suntem o companie care activează în domeniul solicitării unor vize și permise de ședere în UK și Irlanda.
Oferim asistență juridică în solicitarea acestor acte, atît la nivel național cît și internațional.
Ne mărim echipa așa că avem nevoie de tine!
Suntem în căutarea unei persoane pozitive, active, care să ne ajute în procesul de lucru cu clienții.
Responsabilități:
- Primirea clienților
- Redirecționarea apelurilor + Oferirea consultațiilor la telefon
- Lucru in oficiu cu documente, tehnică de birou (printer/scaner/xerox, telefon/fax),etc
- Gestionarea bazei de date a clienților noștri
- A răspunde la mesajele clienților pe pagina oficială a companiei pe rețelele de socializare: Facebook, Odnoklassniki
- Diverse sarcini administrative
- Asistența directorului (ajutor, monitorizare agendă)
Cerințe față de canditați:
- Atitudine pozitiva, deschisă, comunicabilă
- Capacitatea de a vorbi cu clienții
- Abilitatea de a lucra in echipă
- Abilitatea de a lucra în mod independent, cu instrucțiuni minime
- Abilitate de mentinere a atmosferei pozitive in relatiile de munca
- Punctualitate, disciplină
- Experienta de muncă este binevenită însă nu obligatorie
- Cunoașterea limbii romane la nivel avansat iar limba rusa la nivel de comunicare.
Compania oferă:
- Colectiv prietenos și plin de viață
- Oportunitatea de a crește mereu
- Training-uri de dezvoltare profesională
- Salariu atractiv + bonusuri lunare
- Oficiu modern, în sectorul centru al Capitalei ( Str.Mihail Kogalniceanu)
- Apă, cafea, ceai, fructe.
Grafic de muncă L-V: 09:00 – 18:00
Persoanele interesate vor expedia Cv-ul la adresa de e-mail: ivisamd@gmail.com
Telefon- 069717302.
Deadline pentru expedierea CV-urilor este 15.08.2023.
Ivisa.md -
Suntem o companie care activează în domeniul solicitării unor vize și permise de ședere în UK și Irlanda.
Oferim asistență juridică în solicitarea acestor acte, atît la nivel național cît și internațional.
Ne mărim echipa așa că avem nevoie de tine!
Suntem în căutarea unei persoane pozitive, active, care să ne ajute în procesul de lucru cu clienții.
Responsabilități:
- Primirea clienților
- Redirecționarea apelurilor + Oferirea consultațiilor la telefon
- Lucru in oficiu cu documente, tehnică de birou (printer/scaner/xerox, telefon/fax),etc
- Gestionarea bazei de date a clienților noștri
- A răspunde la mesajele clienților pe pagina oficială a companiei pe rețelele de socializare: Facebook, Odnoklassniki
- Diverse sarcini administrative
- Asistența directorului (ajutor, monitorizare agendă)
Cerințe față de canditați:
- Atitudine pozitiva, deschisă, comunicabilă
- Capacitatea de a vorbi cu clienții
- Abilitatea de a lucra in echipă
- Abilitatea de a lucra în mod independent, cu instrucțiuni minime
- Abilitate de mentinere a atmosferei pozitive in relatiile de munca
- Punctualitate, disciplină
- Experienta de muncă este binevenită însă nu obligatorie
- Cunoașterea limbii romane la nivel avansat iar limba rusa la nivel de comunicare.
Compania oferă:
- Colectiv prietenos și plin de viață
- Oportunitatea de a crește mereu
- Training-uri de dezvoltare profesională
- Salariu atractiv + bonusuri lunare
- Oficiu modern, în sectorul centru al Capitalei ( Str.Mihail Kogalniceanu)
- Apă, cafea, ceai, fructe.
Grafic de muncă L-V: 09:00 – 18:00
Persoanele interesate vor expedia Cv-ul la adresa de e-mail: ivisamd@gmail.com
Telefon- 069717302.
Deadline pentru expedierea CV-urilor este 15.08.2023.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
29 iulie 2023
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.