Manager relații cu clienții IMM
Eximbank
3 septembrie 2025
Chișinău
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități:
Consolidarea portofoliului de clienți IMM și volumul de afaceri, în conformitate cu obiectivele băncii;
Vânzarea produselor băncii către clienți persoane juridice clasificate ca și IMM în condiții de profitabilitate pentru bancă;
Analizarea evoluției relațiilor cu clienții din portofoliul deținut, menținerea si fidelizarea acestora prin activitatea de cross selling si asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Promovarea imaginii băncii în activitatea zilnică;
Perfectarea rapoartelor de activitate;
Identificarea si atragerea clienților potențiali prin analiza pieței.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare cu profil economic;
Experiență în deservirea/comunicarea cu clienții agenți economici de minim 1 an;
Cunoașterea documentelor normative ale BNM, a legislației în vigoare;
Cunoașterea produselor bancare;
Cunoștințe de analiză financiară (reprezintă un avantaj);
Cunoașterea limbii engleze (scris, vorbit);
Permis de conducere, categoria B;
Orientare către client;
Abilități de comunicare și negociere;
Spirit de echipă, abilități de vânzare, flexibilitate.
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
Consolidarea portofoliului de clienți IMM și volumul de afaceri, în conformitate cu obiectivele băncii;
Vânzarea produselor băncii către clienți persoane juridice clasificate ca și IMM în condiții de profitabilitate pentru bancă;
Analizarea evoluției relațiilor cu clienții din portofoliul deținut, menținerea si fidelizarea acestora prin activitatea de cross selling si asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Promovarea imaginii băncii în activitatea zilnică;
Perfectarea rapoartelor de activitate;
Identificarea si atragerea clienților potențiali prin analiza pieței.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare cu profil economic;
Experiență în deservirea/comunicarea cu clienții agenți economici de minim 1 an;
Cunoașterea documentelor normative ale BNM, a legislației în vigoare;
Cunoașterea produselor bancare;
Cunoștințe de analiză financiară (reprezintă un avantaj);
Cunoașterea limbii engleze (scris, vorbit);
Permis de conducere, categoria B;
Orientare către client;
Abilități de comunicare și negociere;
Spirit de echipă, abilități de vânzare, flexibilitate.
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
3 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.