Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
MANAGER RELATII CLIENTI
Studio-Moderna Moldova
12 septembrie 2010
Chișinău
APTITUDINI PERSONALE
• Rezistenta la stres ;
• Calm;
• Rabdare;
• Intelegere;
• Compasiune;
• Atentie distributiva;
• Buna organizare si ordonare;
• Rezistenta la stress
Studii minime necesare: Studii medii
Limbi straine cunoscute: En, Ro, Ru
Alte cunostinte: Cunostiinte PC
Experienta profesionala: 2ani
Responsabilitati principale
Solutionarea reclamatiilor primite telefonic, procesarea actelor pentru inlocuire, retrur bani, rejection in cel mai scurt timp posibil
Responsabilitati cheie
- Verificarea actelor primite de la depozit pentru inlocuire, retur bani, in functie de cate colete au fost verificate;
- Citit / raspuns / trimis e-mail-uri;
- Clientii ce vin la sediu;
- Supervizarea intregii activitati din departament: eficienta cu care sunt preluate apelurile, atentie la cea ce comunica consultantii Customer Care clientilor;
Verific corectitudinea cu care au fost inregistrate actele pentru inlocuiri sau retur bani;
Indatoriri periodice
Verificarea actelor primite de la posta pentru produsele inlocuite sau pentru banii returnati catre clienti;
- Trimit lunar greselile consultantilor de vanzari catre Supervisori pentru a-i corecta sa nu mai repete greselile;
Descarc instructiunile necesare, le trimit la tradus. Dupa primirea lor le reviziuesc, in vederea corectarii greselilor si adaugarii termenului de garantie, producator si tot cea ce este necesar sa cuprinda instructiunile;
Indatoriri ocazionale
- Sedinte – sunt prezenta la sedinte doar in cazul in care este nevoie de informatii din partea departamenului Customer Care;
- Inventare – depinde de cate ori sunt organizate pe an. Pot fi organizate si 2-3 inventare pe an;
Preluarea indatoririlor altor colegi ce lipsesc;
www.studio-moderna.com
• Rezistenta la stres ;
• Calm;
• Rabdare;
• Intelegere;
• Compasiune;
• Atentie distributiva;
• Buna organizare si ordonare;
• Rezistenta la stress
Studii minime necesare: Studii medii
Limbi straine cunoscute: En, Ro, Ru
Alte cunostinte: Cunostiinte PC
Experienta profesionala: 2ani
Responsabilitati principale
Solutionarea reclamatiilor primite telefonic, procesarea actelor pentru inlocuire, retrur bani, rejection in cel mai scurt timp posibil
Responsabilitati cheie
- Verificarea actelor primite de la depozit pentru inlocuire, retur bani, in functie de cate colete au fost verificate;
- Citit / raspuns / trimis e-mail-uri;
- Clientii ce vin la sediu;
- Supervizarea intregii activitati din departament: eficienta cu care sunt preluate apelurile, atentie la cea ce comunica consultantii Customer Care clientilor;
Verific corectitudinea cu care au fost inregistrate actele pentru inlocuiri sau retur bani;
Indatoriri periodice
Verificarea actelor primite de la posta pentru produsele inlocuite sau pentru banii returnati catre clienti;
- Trimit lunar greselile consultantilor de vanzari catre Supervisori pentru a-i corecta sa nu mai repete greselile;
Descarc instructiunile necesare, le trimit la tradus. Dupa primirea lor le reviziuesc, in vederea corectarii greselilor si adaugarii termenului de garantie, producator si tot cea ce este necesar sa cuprinda instructiunile;
Indatoriri ocazionale
- Sedinte – sunt prezenta la sedinte doar in cazul in care este nevoie de informatii din partea departamenului Customer Care;
- Inventare – depinde de cate ori sunt organizate pe an. Pot fi organizate si 2-3 inventare pe an;
Preluarea indatoririlor altor colegi ce lipsesc;
www.studio-moderna.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 septembrie 2010
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut