Manager Relații Clienti POS
VictoriaBank
31 august 2025
Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Care este rolul unui Manager Relatii Clienti POS:
Atragerea comercianților noi în rețeaua Comercianților Victoriabank, inclusiv în Parteneriatul Star Card și VB Lunch
Asigurarea monitorizării şi verificării activității punctelor comerciale
Inițierea campaniilor specifice de marketing împreună cu Comercianți
Profilul și cerințele față de candidat:
Studii superioare profil economic
Experiență bancară minim 2 ani ( în aria creditară este un avantaj)
Abilități de comunicare și interacțiune cu clienții și echipa
Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Cunoaşterea sistemului operaţional Way4 (va constitui un avantaj)
La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Aplică CV-ul tău aici, și hai în echipa noastră!
Atragerea comercianților noi în rețeaua Comercianților Victoriabank, inclusiv în Parteneriatul Star Card și VB Lunch
Asigurarea monitorizării şi verificării activității punctelor comerciale
Inițierea campaniilor specifice de marketing împreună cu Comercianți
Profilul și cerințele față de candidat:
Studii superioare profil economic
Experiență bancară minim 2 ani ( în aria creditară este un avantaj)
Abilități de comunicare și interacțiune cu clienții și echipa
Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Cunoaşterea sistemului operaţional Way4 (va constitui un avantaj)
La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Aplică CV-ul tău aici, și hai în echipa noastră!
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
31 august 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.