Manager Relații Clienți IMM, Departamentul Întreprinderi Mici și Mijlocii
OTP Bank S.A.
4 decembrie 2025
Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Ce ai de făcut:
Atragerea, gestionarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții din segmentul IMM, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor bancare destinate clienţilor IMM;
Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții personalizate;
Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a relației cu clientul;
Monitorizarea portofoliului de clienți, inclusiv perfectarea rapoartelor de activitate (echiparea clienţilor, vizite la prospecți etc.) și asigurarea respectării politicilor interne.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare economice / financiar-bancare;
Experienţă în deservirea/comunicarea cu clienții minim 2 an în sistemul bancar;
Experiență în domeniul analizei financiare, audit sau a contabilității întreprinderilor va fi un avantaj;
Cunoașterea legislației BNM în domeniul creditării persoanelor juridice;
Cunoașterea solidă a produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor juridice din diverse domenii de activitate;
Cunoaşterea limbilor – română, rusă, engleza;
Abilități excelente de comunicare, negociere și orientare către client;
Proactivitate și dorință de a excela;
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 461
Atragerea, gestionarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții din segmentul IMM, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor bancare destinate clienţilor IMM;
Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții personalizate;
Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a relației cu clientul;
Monitorizarea portofoliului de clienți, inclusiv perfectarea rapoartelor de activitate (echiparea clienţilor, vizite la prospecți etc.) și asigurarea respectării politicilor interne.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare economice / financiar-bancare;
Experienţă în deservirea/comunicarea cu clienții minim 2 an în sistemul bancar;
Experiență în domeniul analizei financiare, audit sau a contabilității întreprinderilor va fi un avantaj;
Cunoașterea legislației BNM în domeniul creditării persoanelor juridice;
Cunoașterea solidă a produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor juridice din diverse domenii de activitate;
Cunoaşterea limbilor – română, rusă, engleza;
Abilități excelente de comunicare, negociere și orientare către client;
Proactivitate și dorință de a excela;
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 461
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
4 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.