Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager proiect
AO Pro Cooperare Regionala
12 octombrie 2016
Bălți
În cadrul proiectului “Sporirea productiei si facilitarea accesului la piata pentru fermierii din zona de Nord a RM” finanțat de Reprezentanța din Republica Moldova a Fundației Elvețiene HEKS-EPER, si implementat în regiunea de nord a Moldovei, avînd ca grup țintă crescatorii de animale.
Descrierea postului:
Managerul de proiect va contribui la elaborarea activităților și va fi responsabil de implementarea proiectului, va fi angajat cu normă întreagă, fiind amplasat in oficiul proiectului din mun. Balti.
Cerințe:
Capacități excelente de planificare, analiză și organizare
Experiență în lucru cu organizațiile locale / asociațiile pe produs / cooperative /agenti economici
Experiență în evaluări și analize de piață, cunoștințe în dezvoltarea și analiza lanțului valoric
Permis de conducere
Responsabilități majore:
Analiza de piață și necesităților de dezvoltare a clusterului (producatorilor de lapte)
Identificarea necesitatilor si coordonarea activitatilor de instruire pentru producatorii de lapte
Analiza continuă a situaţiei producătorilor locali cu scopul identificării oportunităților de piață, prin întâlniri cu părţile economice locale interesate;
Realizarea participativă împreună cu producătorii agricoli a analizei lanțului valoric cu scopul de a îmbunătăți accesul acestora la piață;
Crearea legăturii dintre producători (grupuri de producători) și piețele de desfacere /procesatorii din domeniu;
Stabilirea relaţiilor de colaborare cu partenerii de proiect, coordonarea activităţilor cu ei şi menţinerea unor relaţii de comunicare cu partenerii strategici ai proiectului şi cu alte organizaţii;
Coordonarea activității echipei și elaborarea rapoartelor interne și externe solicitate de parteneri;
Condiţii de participare la concurs:
Cunoaşterea obligatorie a limbii române si limbii engleze;
Studii superioare in stiinte agricole, economie, marketing, sau alte domenii relevante;
Experiență în coordonarea proiectelor agricole va constitui un avantaj;
Experiență în planificarea activităților și gestionarea proiectelor.
Competențe: spirit antreprenorial, capacităţi analitice , abilitati de invatare (asimilarea rapida a informatiilor necunoscute si transpunerea acestora in practica); inițiativa în planificarea activităților proiectului, responsabilitate, punctualitate, capacităţi de lucru în situaţie de limita de timp, spirit de echipă, abilităţi excelente de comunicare, capacitatea de a lucra independent.
Persoanele interesate vor prezenta/expedia:
(a) curriculum vitae (CV) care v-a conține 2 contacte de referință, în engleză sau română;
(b) scrisoare de intenţie, motivând interesul pentru această poziţie.
Descrierea postului:
Managerul de proiect va contribui la elaborarea activităților și va fi responsabil de implementarea proiectului, va fi angajat cu normă întreagă, fiind amplasat in oficiul proiectului din mun. Balti.
Cerințe:
Capacități excelente de planificare, analiză și organizare
Experiență în lucru cu organizațiile locale / asociațiile pe produs / cooperative /agenti economici
Experiență în evaluări și analize de piață, cunoștințe în dezvoltarea și analiza lanțului valoric
Permis de conducere
Responsabilități majore:
Analiza de piață și necesităților de dezvoltare a clusterului (producatorilor de lapte)
Identificarea necesitatilor si coordonarea activitatilor de instruire pentru producatorii de lapte
Analiza continuă a situaţiei producătorilor locali cu scopul identificării oportunităților de piață, prin întâlniri cu părţile economice locale interesate;
Realizarea participativă împreună cu producătorii agricoli a analizei lanțului valoric cu scopul de a îmbunătăți accesul acestora la piață;
Crearea legăturii dintre producători (grupuri de producători) și piețele de desfacere /procesatorii din domeniu;
Stabilirea relaţiilor de colaborare cu partenerii de proiect, coordonarea activităţilor cu ei şi menţinerea unor relaţii de comunicare cu partenerii strategici ai proiectului şi cu alte organizaţii;
Coordonarea activității echipei și elaborarea rapoartelor interne și externe solicitate de parteneri;
Condiţii de participare la concurs:
Cunoaşterea obligatorie a limbii române si limbii engleze;
Studii superioare in stiinte agricole, economie, marketing, sau alte domenii relevante;
Experiență în coordonarea proiectelor agricole va constitui un avantaj;
Experiență în planificarea activităților și gestionarea proiectelor.
Competențe: spirit antreprenorial, capacităţi analitice , abilitati de invatare (asimilarea rapida a informatiilor necunoscute si transpunerea acestora in practica); inițiativa în planificarea activităților proiectului, responsabilitate, punctualitate, capacităţi de lucru în situaţie de limita de timp, spirit de echipă, abilităţi excelente de comunicare, capacitatea de a lucra independent.
Persoanele interesate vor prezenta/expedia:
(a) curriculum vitae (CV) care v-a conține 2 contacte de referință, în engleză sau română;
(b) scrisoare de intenţie, motivând interesul pentru această poziţie.
Adresa:
Bălți
Data actualizării:
12 octombrie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut