Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager proiect crm
PAY POINT
7 august 2013
Chișinău
MANAGER PROIECT CRM
Misiunea
Formarea de la etapa 0, dirijarea şi dezvoltarea sistemului CRM (MRC – Managementul Relaţiei cu Clienţii)
Sarcini şi funcţii de bază
1. Stabilirea, monitorizarea şi dezvoltarea relaţiilor durabile cu clienţii (persoane fizice şi juridice); evaluarea nivelului de satisfacţie a acestora cu privire la calitatea produselor procurate / serviciilor accesate de la companie; identificarea nevoilor clienţilor în noi servicii; analiza amplă a informaţiei acumulate de la clienţi şi prezentarea acesteia, cu concluzii de rigoare, conducerii companiei.
2. Formarea şi dirijarea activităţii Centrului de apel clienţi; analiza activităţii acestuia şi prezentarea propunerilor către conducerea companiei privind eficientizarea continuă a activităţii Centrului.
3. Crearea şi menţinerea în stare actualizată a bazei de date referitoare la clienţii companiei; efectuarea şi prezentarea către conducerea companiei a analizelor statistice privind profilul clienţilor (sub diverse aspecte).
4. Crearea şi menţinerea în stare actualizată a bazei de date referitoare la produsele procurate / serviciile accesate de la companie de către fiecare client individual; efectuarea şi prezentarea către conducerea companiei a analizelor statistice, sub diverse aspecte, privind spectrul de servicii accesate de clienţi.
5. Elaborarea şi prezentarea către conducerea companiei a rapoartelor de activitate, statisticilor, previziunilor, a altor materiale analitice privind starea şi strategia dezvoltării relaţiilor cu clienţii existenţi ai companiei, precum şi cu cei potenţiali.
Profilul candidatului
Studii: superioare (profil economic).
Experienţă de muncă: minimum 2 ani în activităţi similare.
Calităţi şi aptitudini:
- gîndire analitică, sistemică puternic dezvoltată;
- spirit activ;
- creativitate.
Posedarea limbilor: limba de stat şi cea engleză – la perfecţie; limba rusă – avantaj.
Posedarea PC: utilizator avansat.
Oportunităţi
Activitate de perspectivă în cadrul unei echipe energice şi ambiţioase.
Dezvoltarea carierei.
Pachet salarial motivant.
Misiunea
Formarea de la etapa 0, dirijarea şi dezvoltarea sistemului CRM (MRC – Managementul Relaţiei cu Clienţii)
Sarcini şi funcţii de bază
1. Stabilirea, monitorizarea şi dezvoltarea relaţiilor durabile cu clienţii (persoane fizice şi juridice); evaluarea nivelului de satisfacţie a acestora cu privire la calitatea produselor procurate / serviciilor accesate de la companie; identificarea nevoilor clienţilor în noi servicii; analiza amplă a informaţiei acumulate de la clienţi şi prezentarea acesteia, cu concluzii de rigoare, conducerii companiei.
2. Formarea şi dirijarea activităţii Centrului de apel clienţi; analiza activităţii acestuia şi prezentarea propunerilor către conducerea companiei privind eficientizarea continuă a activităţii Centrului.
3. Crearea şi menţinerea în stare actualizată a bazei de date referitoare la clienţii companiei; efectuarea şi prezentarea către conducerea companiei a analizelor statistice privind profilul clienţilor (sub diverse aspecte).
4. Crearea şi menţinerea în stare actualizată a bazei de date referitoare la produsele procurate / serviciile accesate de la companie de către fiecare client individual; efectuarea şi prezentarea către conducerea companiei a analizelor statistice, sub diverse aspecte, privind spectrul de servicii accesate de clienţi.
5. Elaborarea şi prezentarea către conducerea companiei a rapoartelor de activitate, statisticilor, previziunilor, a altor materiale analitice privind starea şi strategia dezvoltării relaţiilor cu clienţii existenţi ai companiei, precum şi cu cei potenţiali.
Profilul candidatului
Studii: superioare (profil economic).
Experienţă de muncă: minimum 2 ani în activităţi similare.
Calităţi şi aptitudini:
- gîndire analitică, sistemică puternic dezvoltată;
- spirit activ;
- creativitate.
Posedarea limbilor: limba de stat şi cea engleză – la perfecţie; limba rusă – avantaj.
Posedarea PC: utilizator avansat.
Oportunităţi
Activitate de perspectivă în cadrul unei echipe energice şi ambiţioase.
Dezvoltarea carierei.
Pachet salarial motivant.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
7 august 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.