Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager - operator
13 000 – 17 000 lei pe lună
Bau Logistik SRL
12 februarie 2025
Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Medii de specialitate
În locația angajatorului
Responsabilități:
- Consultarea clienților în oficiul companiei
- Răspunderea la apelurile telefonice de intrare
- Întocmirea ofertelor
- Gestionarea relației cu clienții și oferirea soluțiilor personalizate;
- Prezentarea și promovarea produselor noastre;
- Calcularea necesarului de materiale în funcție de cerințele clientului;
- Menținerea unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții.
- Comunicarea cu clienții pentru confirmarea comenzilor și rezolvarea oricăror întrebări sau probleme
- Monitorizarea stocului de produse și actualizarea informațiilor despre disponibilitatea acestora în sistem
Cerințe:
- Să te poți adapta rapid
- Să fii o persoană comunicabilă, în limba română și rusă
- Abilitate de a lucra cu un volum mare de informație
- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple
- Atitudine orientată către clienți și capacitatea de a rezolva problemele într-un mod eficient
- Cunoștințe de bază de utilizare a calculatorului și a aplicațiilor de bază (1C; Excel, Word, etc.)
- Recepționarea și prelucrarea comenzilor de vînzare
- Plasarea comenzilor în 1С
- Evidența documentelor însoțitoare și a rapoartelor
Oferim:
- Mediu de lucru profesionist și dinamic;
- Pachet salarial atractiv, corelat cu performanțele;
- Posibilitatea de a lucra într-o companie stabilă, cu produse de calitate.
- Pachet social integru
- Ziua de muncă de la 8.30 - 17.30
- Oficiu spațios, confortabil, modern
- Consultarea clienților în oficiul companiei
- Răspunderea la apelurile telefonice de intrare
- Întocmirea ofertelor
- Gestionarea relației cu clienții și oferirea soluțiilor personalizate;
- Prezentarea și promovarea produselor noastre;
- Calcularea necesarului de materiale în funcție de cerințele clientului;
- Menținerea unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții.
- Comunicarea cu clienții pentru confirmarea comenzilor și rezolvarea oricăror întrebări sau probleme
- Monitorizarea stocului de produse și actualizarea informațiilor despre disponibilitatea acestora în sistem
Cerințe:
- Să te poți adapta rapid
- Să fii o persoană comunicabilă, în limba română și rusă
- Abilitate de a lucra cu un volum mare de informație
- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple
- Atitudine orientată către clienți și capacitatea de a rezolva problemele într-un mod eficient
- Cunoștințe de bază de utilizare a calculatorului și a aplicațiilor de bază (1C; Excel, Word, etc.)
- Recepționarea și prelucrarea comenzilor de vînzare
- Plasarea comenzilor în 1С
- Evidența documentelor însoțitoare și a rapoartelor
Oferim:
- Mediu de lucru profesionist și dinamic;
- Pachet salarial atractiv, corelat cu performanțele;
- Posibilitatea de a lucra într-o companie stabilă, cu produse de calitate.
- Pachet social integru
- Ziua de muncă de la 8.30 - 17.30
- Oficiu spațios, confortabil, modern
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 februarie 2025
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut