Manager Operational cu limba franceza
VEO Worldwide Services
4 septembrie 2025
Chișinău, Сentru
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Suntem în căutarea unui lider energic și inspirat, care să coordoneze echipe, să sprijine dezvoltarea oamenilor și să aducă rezultate prin strategie și colaborare.
Ce vei face:
Vei coordona echipe și vei monitoriza atingerea obiectivelor și KPI-urilor
Vei colabora cu managerii operaționali pentru a depăși provocările și a optimiza procesele
Vei oferi sprijin și coaching pentru team leaderi, ajutându-i să își dezvolte competențele
Vei aduce idei noi și o viziune pe termen lung pentru a îmbunătăți modul de lucru
Vei contribui la recrutarea și selecția noilor colegi
Dacă ai experiență de leadership, vorbești fluent franceză și engleză și îți dorești să lucrezi într-un mediu internațional, te invităm să aplici!
Ce căutăm la viitorul nostru People Manager:
Studii superioare finalizate
3–5 ani experiență într-un rol de coordonare echipe (extinse)
Experiența într-un mediu multinațional – avantaj
Limba franceză minim B2 și engleză minim A2-B1
Cunoașterea legislației din Republica Moldova (ex: Codul Muncii)
Cunoștințe bune Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
Adaptabilitate la culturi diverse și abilități puternice de comunicare
Organizare, prioritizare și gestionarea eficientă a timpului
Ce îți oferim în schimb:
Tichete de masă
Training inițial și suport pentru integrare
Oportunități reale de creștere într-un mediu internațional
O zi liberă de ziua ta
Acces la activități, concursuri și proiecte HR
Șansa de a lucra într-o companie prezentă în 9 țări
Detalii administrative:
Program: Luni – Vineri, 09:30–18:00 (8h/zi, cu pauză de masă 30 min)
Locație: Bulevardul Grigore Vieru 18A, Chișinău
Contract de muncă: perioadă nedeterminată
Ce vei face:
Vei coordona echipe și vei monitoriza atingerea obiectivelor și KPI-urilor
Vei colabora cu managerii operaționali pentru a depăși provocările și a optimiza procesele
Vei oferi sprijin și coaching pentru team leaderi, ajutându-i să își dezvolte competențele
Vei aduce idei noi și o viziune pe termen lung pentru a îmbunătăți modul de lucru
Vei contribui la recrutarea și selecția noilor colegi
Dacă ai experiență de leadership, vorbești fluent franceză și engleză și îți dorești să lucrezi într-un mediu internațional, te invităm să aplici!
Ce căutăm la viitorul nostru People Manager:
Studii superioare finalizate
3–5 ani experiență într-un rol de coordonare echipe (extinse)
Experiența într-un mediu multinațional – avantaj
Limba franceză minim B2 și engleză minim A2-B1
Cunoașterea legislației din Republica Moldova (ex: Codul Muncii)
Cunoștințe bune Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
Adaptabilitate la culturi diverse și abilități puternice de comunicare
Organizare, prioritizare și gestionarea eficientă a timpului
Ce îți oferim în schimb:
Tichete de masă
Training inițial și suport pentru integrare
Oportunități reale de creștere într-un mediu internațional
O zi liberă de ziua ta
Acces la activități, concursuri și proiecte HR
Șansa de a lucra într-o companie prezentă în 9 țări
Detalii administrative:
Program: Luni – Vineri, 09:30–18:00 (8h/zi, cu pauză de masă 30 min)
Locație: Bulevardul Grigore Vieru 18A, Chișinău
Contract de muncă: perioadă nedeterminată
Adresa:
Chișinău, Сentru
bd. Grigore Vieru 18A
bd. Grigore Vieru 18A
Data actualizării:
4 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.