Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager oficiu
Institutul de Dezvoltare a Societatii Informationale
2 aprilie 2013
Chișinău
Responsabilităţi:
Evidenţa, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite şi emise de unitate
Planificarea, pregătirea şi desfăşurarea şedinţelor
Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice, stenografierea, multiplicarea, redactarea materialelor
Probleme de protocol şi relaţii cu publicul
Difuzarea în unitate a deciziilor şi instrucţiunilor cu caracter de circulantă
Organizarea deplasărilor de serviciu
Pregătirea conceptului materialelor promoţionale (broşuri, prezentări, video etc.)
Gestionarea site-ului organizaţiei (amplasare ştiri, interviuri, reportaje, anunţuri, imagini, video etc.)
Elaborarea, redactarea şi traducerea comunicatelor de presă, ştiri, interviuri, reportaje, anunţuri etc.
Organizarea evenimentelor şi altor acţiuni cu caracter de informare care se desfăşoară cu participarea reprezentanţilor mass-media şi mediului academic
Cerinţe:
Studii superioare
Experienţă de cel puţin 1 an la un post similar
Abilităţilor de lucru cu documentele de intrare-ieşire: experienţă de lucru şi/sau certificat care confirmă aceste cunoştinţe
Cunoştinţe de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excell, Power Point), navigare Internet
Cunoaşterea limbii romane, ruse si engleza (nivel avansat: scris, vorbit)
Cunoaşterea principiilor protocolare şi de comunicare orală şi scrisă
Abilitatea de a planifica, organiza şi coordona eficient activităţile de secretariat
Abilităţi de luare a deciziilor în mod operativ
Perspicacitate şi capacităţi de adaptare
Atenţie vizuală şi auditivă
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică
- Colectiv tînăr
- Oportunitatea de a fi implicat în proiecte internaţionale, care oferă noi provocări în mod constant
- Training-uri profesionale, posibilitatea de dezvoltare şi de creştere profesională
Expediati CV-ul la adresa de e-mail: hr@idsi.md
Evidenţa, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite şi emise de unitate
Planificarea, pregătirea şi desfăşurarea şedinţelor
Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice, stenografierea, multiplicarea, redactarea materialelor
Probleme de protocol şi relaţii cu publicul
Difuzarea în unitate a deciziilor şi instrucţiunilor cu caracter de circulantă
Organizarea deplasărilor de serviciu
Pregătirea conceptului materialelor promoţionale (broşuri, prezentări, video etc.)
Gestionarea site-ului organizaţiei (amplasare ştiri, interviuri, reportaje, anunţuri, imagini, video etc.)
Elaborarea, redactarea şi traducerea comunicatelor de presă, ştiri, interviuri, reportaje, anunţuri etc.
Organizarea evenimentelor şi altor acţiuni cu caracter de informare care se desfăşoară cu participarea reprezentanţilor mass-media şi mediului academic
Cerinţe:
Studii superioare
Experienţă de cel puţin 1 an la un post similar
Abilităţilor de lucru cu documentele de intrare-ieşire: experienţă de lucru şi/sau certificat care confirmă aceste cunoştinţe
Cunoştinţe de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excell, Power Point), navigare Internet
Cunoaşterea limbii romane, ruse si engleza (nivel avansat: scris, vorbit)
Cunoaşterea principiilor protocolare şi de comunicare orală şi scrisă
Abilitatea de a planifica, organiza şi coordona eficient activităţile de secretariat
Abilităţi de luare a deciziilor în mod operativ
Perspicacitate şi capacităţi de adaptare
Atenţie vizuală şi auditivă
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică
- Colectiv tînăr
- Oportunitatea de a fi implicat în proiecte internaţionale, care oferă noi provocări în mod constant
- Training-uri profesionale, posibilitatea de dezvoltare şi de creştere profesională
Expediati CV-ul la adresa de e-mail: hr@idsi.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
2 aprilie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.