Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager marketing
Focus Group
31 martie 2013
Chișinău
Titlu Job : Manager marketing
Companie : Focus Group
Locatie : Chisinau
Tip : Full-time
Experiență: Nivel avansat de experiență
Rezumatul postului: Promovarea imaginii organizatiei; studiul pietei si al concurentei; atragerea de noi segmente de piata si semnarea de contracte comerciale.
Atributii si responsabilitati:
• informarea clientilor si a potentialilor clienti despre activitatea organizatiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (stiri, comunicate, interviuri);
• analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora;
• efectuarea studiilor de piata in vederea identificarii modului de structurare a pietei: clienti actuali, clienti potentiali;
• analiza preturilor practicate pe piata si realizarea de propuneri fundamentate de modificare a preturilor practicate de organizatie;
• intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
• analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atat din perspectiva impactului asupra pietei, cat si din perspectiva preturilor);
• proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte etc.);
• colaborarea nemijlocita cu agentiile de publicitate si cu mass-media;
• analiza produselor si serviciilor existente ale organizatiei, in vederea propunerilor constructive pentru ridicarea calitatii acestora si pentru diversificarea lor;
• propunerea, crearea si implementarea de produse noi, in acord cu cererea de pe piata;
• intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despe produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata;
• documentarea continua despre produsele oferite de concurenta si despre modul in care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele organizatiei;
• proiectarea de startegii de atragere a unor noi segmente de piata;
• negocierea contractelor de lansare a noilor produse;
• proiectarea de chestionare pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor, redactarea raportului de studiu al pietei;
• intocmirea de rapoarte cu privire la evolutiile macroeconomice, prognoze si implicatiile lor asupra politicii organizationale referitoare la resursele materiale si umane;
• gestionarea datelor statistice (numar de clienti, numar de contracte, evaluarea produselor) si efectuarea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale asupra acestor sfere de interes.
Cerinte pentru exercitare:
- inteligenta peste nivelul mediu (capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvolatata, judecata rapida, capacitate de deductie logica);
- usurinta in exprimarea ideilor, deprinderea de a vorbi in public;
- creativitate;
- asumarea responsabilitatilor;
- rezistenta la sarcini repetitive;
- capacitate de relationare interumana, capacitatea de adaptare la diverse medii culturale;
- adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;
- echilibru emotional;
- abilitati de vanzari si abilitatea de a se face placut (aspectul fizic placut constituie un avantaj).
Aptitudini
Tânar ambiţions, pasionat, doritor de a progresa într-un domeniu în continuă dezvoltare
Candidatul va trebui să posede abilităţi de comunicare, să fie o persoană organizată, dinamică.
Bun cunoscător al limbii romana, rusa, engleza (scris şi oral).
Cunoştinte temeinice în utilizarea calculatorului (word, excel, powerpoint, etc)
Experienţa în domeniu este un criteriu obligatoriu.
Educatie si pregatire profesionala:
-studii superioare de profil economic (de preferat sectia de marketing);
-cunostinte bune de operare pe calculator;
-cunostinte din domeniul comportamentului consumatorului;
Contact
Aşteptăm CV-ul tău la adresa e-mail: nedal_m5@hotmail.com
Tel.: 079942990; 060710096
Dacă oferta nu-ţi vine tie mănuşă, răspândeşte vestea printre prietenii tăi.
Vă mulţumim!
Echipa Focus Grup
Companie : Focus Group
Locatie : Chisinau
Tip : Full-time
Experiență: Nivel avansat de experiență
Rezumatul postului: Promovarea imaginii organizatiei; studiul pietei si al concurentei; atragerea de noi segmente de piata si semnarea de contracte comerciale.
Atributii si responsabilitati:
• informarea clientilor si a potentialilor clienti despre activitatea organizatiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (stiri, comunicate, interviuri);
• analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora;
• efectuarea studiilor de piata in vederea identificarii modului de structurare a pietei: clienti actuali, clienti potentiali;
• analiza preturilor practicate pe piata si realizarea de propuneri fundamentate de modificare a preturilor practicate de organizatie;
• intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
• analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atat din perspectiva impactului asupra pietei, cat si din perspectiva preturilor);
• proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte etc.);
• colaborarea nemijlocita cu agentiile de publicitate si cu mass-media;
• analiza produselor si serviciilor existente ale organizatiei, in vederea propunerilor constructive pentru ridicarea calitatii acestora si pentru diversificarea lor;
• propunerea, crearea si implementarea de produse noi, in acord cu cererea de pe piata;
• intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despe produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata;
• documentarea continua despre produsele oferite de concurenta si despre modul in care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele organizatiei;
• proiectarea de startegii de atragere a unor noi segmente de piata;
• negocierea contractelor de lansare a noilor produse;
• proiectarea de chestionare pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor, redactarea raportului de studiu al pietei;
• intocmirea de rapoarte cu privire la evolutiile macroeconomice, prognoze si implicatiile lor asupra politicii organizationale referitoare la resursele materiale si umane;
• gestionarea datelor statistice (numar de clienti, numar de contracte, evaluarea produselor) si efectuarea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale asupra acestor sfere de interes.
Cerinte pentru exercitare:
- inteligenta peste nivelul mediu (capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvolatata, judecata rapida, capacitate de deductie logica);
- usurinta in exprimarea ideilor, deprinderea de a vorbi in public;
- creativitate;
- asumarea responsabilitatilor;
- rezistenta la sarcini repetitive;
- capacitate de relationare interumana, capacitatea de adaptare la diverse medii culturale;
- adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;
- echilibru emotional;
- abilitati de vanzari si abilitatea de a se face placut (aspectul fizic placut constituie un avantaj).
Aptitudini
Tânar ambiţions, pasionat, doritor de a progresa într-un domeniu în continuă dezvoltare
Candidatul va trebui să posede abilităţi de comunicare, să fie o persoană organizată, dinamică.
Bun cunoscător al limbii romana, rusa, engleza (scris şi oral).
Cunoştinte temeinice în utilizarea calculatorului (word, excel, powerpoint, etc)
Experienţa în domeniu este un criteriu obligatoriu.
Educatie si pregatire profesionala:
-studii superioare de profil economic (de preferat sectia de marketing);
-cunostinte bune de operare pe calculator;
-cunostinte din domeniul comportamentului consumatorului;
Contact
Aşteptăm CV-ul tău la adresa e-mail: nedal_m5@hotmail.com
Tel.: 079942990; 060710096
Dacă oferta nu-ţi vine tie mănuşă, răspândeşte vestea printre prietenii tăi.
Vă mulţumim!
Echipa Focus Grup
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
31 martie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut