Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager logistica in or.Ungheni
IDS Consulting
19 iulie 2010
Chișinău
IDS Сonsulting anunta concurs de angajare la postul de manager logistica in or.Ungheni, pentru clientul nostru, o companie internationala, care isi desfasoara activitatea in domeniul industriei usoare.
Cerinte
- studii superioare, preferabil în domeniul tehnic sau management;
- minim 4 ani de experienta in logistica;
- cunoştinţe relevante în domeniul: depozitarii si logisticii, Supply Chain management, vanzari;
- cunoştinţe de operare programe de gestiune, evaluare stocuri, costuri, metode de repartizare, purchasing, legislaţie internă şi internaţională cu privire la transportul, depozitarea şi păstrarea marfurilor alimentare;
- cunoştinţe întocmire acte şi proceduri legate de formalităţile vamale;
- experienta in logistica frig si alimente congelate;
- buna cunoaştere a legilor cu privire la gestiune;
- limba engleza – avansat;
- permis de conducere categoria B;
- excelente abilităţi de organizare, analiză şi planificare;
- capacitate de asimilare rapidă, respectarea termenelor limită;
Responsabilitati:
Coordonarea activităţii de distribuţie:
- asigură necesarul de transport al companiei, urmăreşte menţinerea şi funcţionarea optimă a parcului auto;
- planifică şi coordonează procesul de distribuţie optimizând permanent costurile legate de transport şi formalităţi;
- urmăreşte şi verifică respectarea timpului orar de distribuţie;
- verifică, analizează si optimizeaza indicatorii de eficienţă ai distribuţiei.
Coordonarea activităţii de depozitare:
- urmăreşte operaţiile de lucru şi pentru a asigura eficacitatea sistemului de depozitare;
- supervizează, coordonează si optimizeaza activitatea depozitelor la nivel national.
Va rugam sa transmiteti CV-ul Dvs, in limba romana sau rusa la adresa : cv@hr.md, indicand denumirea pozitiei in subiectul scrisorii
Cerinte
- studii superioare, preferabil în domeniul tehnic sau management;
- minim 4 ani de experienta in logistica;
- cunoştinţe relevante în domeniul: depozitarii si logisticii, Supply Chain management, vanzari;
- cunoştinţe de operare programe de gestiune, evaluare stocuri, costuri, metode de repartizare, purchasing, legislaţie internă şi internaţională cu privire la transportul, depozitarea şi păstrarea marfurilor alimentare;
- cunoştinţe întocmire acte şi proceduri legate de formalităţile vamale;
- experienta in logistica frig si alimente congelate;
- buna cunoaştere a legilor cu privire la gestiune;
- limba engleza – avansat;
- permis de conducere categoria B;
- excelente abilităţi de organizare, analiză şi planificare;
- capacitate de asimilare rapidă, respectarea termenelor limită;
Responsabilitati:
Coordonarea activităţii de distribuţie:
- asigură necesarul de transport al companiei, urmăreşte menţinerea şi funcţionarea optimă a parcului auto;
- planifică şi coordonează procesul de distribuţie optimizând permanent costurile legate de transport şi formalităţi;
- urmăreşte şi verifică respectarea timpului orar de distribuţie;
- verifică, analizează si optimizeaza indicatorii de eficienţă ai distribuţiei.
Coordonarea activităţii de depozitare:
- urmăreşte operaţiile de lucru şi pentru a asigura eficacitatea sistemului de depozitare;
- supervizează, coordonează si optimizeaza activitatea depozitelor la nivel national.
Va rugam sa transmiteti CV-ul Dvs, in limba romana sau rusa la adresa : cv@hr.md, indicand denumirea pozitiei in subiectul scrisorii
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
19 iulie 2010
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut