Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager logist pe aprovizionări și import
Miso Textile SRL
28 mai 2013
Chișinău
• Scopul postului
- Gestionarea activității de aprovizionări și import a fructelor și legumelor.
• Responsabilități și cerințe
- Organizarea și coordonarea activității departamentului de aprovizionări;
- Cercetarea pieței locale și străine întru organizarea unui lanț eficient de livrări;
- Formarea bazei de furnizori din piața locală și din străinătate;
- Stabilirea și menținerea relațiilor pozitive de colaborare cu furnizorii;
- Negocierea prețurilor și încheierea contractelor de aprovizionare;
- Monitorizarea îndeplinirii corespunzătoare a cerințelor contractuale de către furnizori;
- Menținerea unui flux de achiziții eficient în concordanță cu fluxul de vânzări;
- Organizarea logisticii de transport și stocare cu impact minim asupra calității și aspectului exterior a produselor;
- Identificarea și propunerea metodelor de reducere a costurilor;
- Devotament scopului companiei.
• Experiența
- Organizarea logisticii de import;
- Experiență în vămuirea produselor perisabile;
- Cunoștințe ce țin de tehnologia transportului și păstrării fructelor şi legumelor proaspete;
- Organizarea procurărilor de fructe și legume proaspete de la diverși furnizori și producători din țară și de peste hotare;
- Cunoașterea legislației ce reglementează importului de fructe și legume proaspete;
- Cunoașterea situației și a tendințelor pe pieța internă și externă a fructelor și legumelor.
• Aptitudini
- Disciplină;
- Deschidere și comunicabilitate;
- Spirit de echipă și dorință de dezvoltare a subordonaților;
- Asumarea de responsabilități și delegare;
- Luarea deciziilor și soluționarea problemelor cu discernământ;
- Concentrare și rezistență.
• Abilități
- Studii superioare în logistică, economie, tehnologia păstrării fructelor și legumelor, cursuri de specializare în domeniul logisticii;
- Vorbirea fluentă a limbilor: Româna, Rusa, Engleza,.
- Avantaj va reprezenta cunoașterea unora din limbile: Turca, Greaca, Italiana, Spaniola.
- Corespondența comercială;
- Operare PC: Word, Excel, PowerPoint;
- Conducerea automobilului (opțional).
- Gestionarea activității de aprovizionări și import a fructelor și legumelor.
• Responsabilități și cerințe
- Organizarea și coordonarea activității departamentului de aprovizionări;
- Cercetarea pieței locale și străine întru organizarea unui lanț eficient de livrări;
- Formarea bazei de furnizori din piața locală și din străinătate;
- Stabilirea și menținerea relațiilor pozitive de colaborare cu furnizorii;
- Negocierea prețurilor și încheierea contractelor de aprovizionare;
- Monitorizarea îndeplinirii corespunzătoare a cerințelor contractuale de către furnizori;
- Menținerea unui flux de achiziții eficient în concordanță cu fluxul de vânzări;
- Organizarea logisticii de transport și stocare cu impact minim asupra calității și aspectului exterior a produselor;
- Identificarea și propunerea metodelor de reducere a costurilor;
- Devotament scopului companiei.
• Experiența
- Organizarea logisticii de import;
- Experiență în vămuirea produselor perisabile;
- Cunoștințe ce țin de tehnologia transportului și păstrării fructelor şi legumelor proaspete;
- Organizarea procurărilor de fructe și legume proaspete de la diverși furnizori și producători din țară și de peste hotare;
- Cunoașterea legislației ce reglementează importului de fructe și legume proaspete;
- Cunoașterea situației și a tendințelor pe pieța internă și externă a fructelor și legumelor.
• Aptitudini
- Disciplină;
- Deschidere și comunicabilitate;
- Spirit de echipă și dorință de dezvoltare a subordonaților;
- Asumarea de responsabilități și delegare;
- Luarea deciziilor și soluționarea problemelor cu discernământ;
- Concentrare și rezistență.
• Abilități
- Studii superioare în logistică, economie, tehnologia păstrării fructelor și legumelor, cursuri de specializare în domeniul logisticii;
- Vorbirea fluentă a limbilor: Româna, Rusa, Engleza,.
- Avantaj va reprezenta cunoașterea unora din limbile: Turca, Greaca, Italiana, Spaniola.
- Corespondența comercială;
- Operare PC: Word, Excel, PowerPoint;
- Conducerea automobilului (opțional).
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
28 mai 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.