Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager în servicii de administrație
Zona Economică Liberă "Bălți"
15 iunie 2017
Bălți
Administrația Zonei Economice Libere "Bălți" anunță concurs pentru suplinirea funcției de Manager în servicii de administrație
Responsabilități:
· Planifică, organizează procesul de activitate al administrației ZEL ”Bălți”;
· Asigură procesul de colaborare eficientă a administrației ZEL ”Bălți” cu rezidenții acesteia și autoritățile publice;
· Realizează suportul informațional al rezidenților ZEL ”Bălți” în privința condițiilor de activitate în cadrul acesteia;
· Asigură evidența permiselor de acces pe teritoriul ZEL ”Bălți”;
· Realizarea de rapoarte, adresări, demersuri;
· Administrarea corespondenţei;
Condiții și Cerințe:
· Studii superioare tehnice sau economice (management);
· Experienţa în activităţi administrative;
· Capacități de colectare și interpretare a datelor;
· Abilități de comunicare, de luare a deciziilor, de sinteză și evaluare a informațiilor;
· Spirit de echipă;
· Seriozitate, responsabilitate, promtitudine;
· Utilizarea calculatorului la nivel avansat (Word, Excel, Internet Explorer);
· Cunoaşterea unei limbi străine (engleza sau germana);
· Locul de muncă: or. Bălți;
Beneficii oferite:
· Salariu competitiv;
· Pachet social;
· Mediu de lucru profesional;
Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu anexarea copiilor de pe diplomă, scrisoarea de recomandare și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail: hr.zelb@gmail.com
Termen limită: 16 iunie 2017, ora 16:00
Responsabilități:
· Planifică, organizează procesul de activitate al administrației ZEL ”Bălți”;
· Asigură procesul de colaborare eficientă a administrației ZEL ”Bălți” cu rezidenții acesteia și autoritățile publice;
· Realizează suportul informațional al rezidenților ZEL ”Bălți” în privința condițiilor de activitate în cadrul acesteia;
· Asigură evidența permiselor de acces pe teritoriul ZEL ”Bălți”;
· Realizarea de rapoarte, adresări, demersuri;
· Administrarea corespondenţei;
Condiții și Cerințe:
· Studii superioare tehnice sau economice (management);
· Experienţa în activităţi administrative;
· Capacități de colectare și interpretare a datelor;
· Abilități de comunicare, de luare a deciziilor, de sinteză și evaluare a informațiilor;
· Spirit de echipă;
· Seriozitate, responsabilitate, promtitudine;
· Utilizarea calculatorului la nivel avansat (Word, Excel, Internet Explorer);
· Cunoaşterea unei limbi străine (engleza sau germana);
· Locul de muncă: or. Bălți;
Beneficii oferite:
· Salariu competitiv;
· Pachet social;
· Mediu de lucru profesional;
Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu anexarea copiilor de pe diplomă, scrisoarea de recomandare și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail: hr.zelb@gmail.com
Termen limită: 16 iunie 2017, ora 16:00
Adresa:
Bălți
Data actualizării:
15 iunie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut