Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager general proiect
ASCOM-GRUP
15 ianuarie 2013
Chișinău
O companie străină (filiala a companiei „ASCOM-GRUP” S.A.) cu proiect de Dezvoltare Imobiliară în Republica Honduras (America Latina) anunţă concurs pentru suplinirea funcției vacante de MANAGER GENERAL DE PROIECT
Cerinţe faţă de candidaţi:
• studii superioare – economie, finanțe, management, marketing;
• experiență de muncă în specialitate – minimum 5 ani;
• cunoașterea obligatorie a limbilor - spaniolă, română şi / sau rusă;
• deținerea abilităților manageriale, de lucru în echipă, comunicare, calități organizatorice, spirit de inițiativă, flexibilitate și adaptabilitate;
• posibilitatea de a se deplasa în Republica Honduras (America Latină), lucrul în ture: 5 luni în deplasare, 1 lună - concediu)
• integritate profesională.
Va constitui un avantaj:
• experiență de muncă în cadrul companiilor străine (companii din cadrul țărilor din America Latina)
• nivel avansat de operare a aplicațiilor informatice;
• experiență în funcții de conducere;
• cunoașterea domeniului de construcții civile;
• cunoștințe practice în domeniul financiar – fiscal.
Beneficii:
• contract de lungă durată
• pachet salarial atractiv;
• achitarea transportului tur-retur, cazare, plata diurnelor.
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul și scrisoarea de intenție
la adresa e-mail: hr@ascom-sa.com
Fax: (022) 851238
Numai candidații selectați vor fi invitați la interviu
Cerinţe faţă de candidaţi:
• studii superioare – economie, finanțe, management, marketing;
• experiență de muncă în specialitate – minimum 5 ani;
• cunoașterea obligatorie a limbilor - spaniolă, română şi / sau rusă;
• deținerea abilităților manageriale, de lucru în echipă, comunicare, calități organizatorice, spirit de inițiativă, flexibilitate și adaptabilitate;
• posibilitatea de a se deplasa în Republica Honduras (America Latină), lucrul în ture: 5 luni în deplasare, 1 lună - concediu)
• integritate profesională.
Va constitui un avantaj:
• experiență de muncă în cadrul companiilor străine (companii din cadrul țărilor din America Latina)
• nivel avansat de operare a aplicațiilor informatice;
• experiență în funcții de conducere;
• cunoașterea domeniului de construcții civile;
• cunoștințe practice în domeniul financiar – fiscal.
Beneficii:
• contract de lungă durată
• pachet salarial atractiv;
• achitarea transportului tur-retur, cazare, plata diurnelor.
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul și scrisoarea de intenție
la adresa e-mail: hr@ascom-sa.com
Fax: (022) 851238
Numai candidații selectați vor fi invitați la interviu
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
15 ianuarie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut