Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager financiar
BDR Associates
5 septembrie 2018
Chișinău
Pozitia: Director Financiar
Obiectivele postului: Efectuarea controlului financiar preventiv, zilnic, asupra tuturor plăților, cheltuielilor și veniturilor. Participarea la procesul de elaborare/modificare/completare/avizare a actelor normative interne, externe și altor documente aferente activității companiei.
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare în domeniul financiar-bancar sau evidenței contabile cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
- Cunoștințe aferente actelor normative și legislative ale Republicii Moldova în vigoare în domeniul financiar-bancar sau evidenței contabile;
- Cunoştințe aferente principiilor, proceselor și standardelor pentru analiză;
- Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator și cunoașterea avansată aplicațiilor MS Word, Excel și Power Point;
- Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române și limbii engleze;
- Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, perseverență, capacitatea de a rezolva probleme, planificare, comunicare, analiză, gestionare eficientă a timpului, spirit de inițiativă , învățare și dezvoltare continuă;
Alte abilități și atitudini:
- candidatul trebuie să posede abilitatea de comunicare scrisă și orală, capacitatea de a expune clar și concis constatările, concluziile și recomandările (fixarea exactă și calitativă a informației);
- capacități analitice - abilitatea de a consolida, analiza, interpreta și prezenta raportări și/sau previziuni;
- abilitatea de a planifica, implementa și administra informaţii financiare și sisteme de control;
- orientare spre acțiune și rezultat;
- atitudine pozitivă, constructivă.
Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul, insotit de scrisoare de intentie si scrisori de recomandare la adresa de email: office@bdr.md
Obiectivele postului: Efectuarea controlului financiar preventiv, zilnic, asupra tuturor plăților, cheltuielilor și veniturilor. Participarea la procesul de elaborare/modificare/completare/avizare a actelor normative interne, externe și altor documente aferente activității companiei.
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare în domeniul financiar-bancar sau evidenței contabile cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
- Cunoștințe aferente actelor normative și legislative ale Republicii Moldova în vigoare în domeniul financiar-bancar sau evidenței contabile;
- Cunoştințe aferente principiilor, proceselor și standardelor pentru analiză;
- Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator și cunoașterea avansată aplicațiilor MS Word, Excel și Power Point;
- Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române și limbii engleze;
- Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, perseverență, capacitatea de a rezolva probleme, planificare, comunicare, analiză, gestionare eficientă a timpului, spirit de inițiativă , învățare și dezvoltare continuă;
Alte abilități și atitudini:
- candidatul trebuie să posede abilitatea de comunicare scrisă și orală, capacitatea de a expune clar și concis constatările, concluziile și recomandările (fixarea exactă și calitativă a informației);
- capacități analitice - abilitatea de a consolida, analiza, interpreta și prezenta raportări și/sau previziuni;
- abilitatea de a planifica, implementa și administra informaţii financiare și sisteme de control;
- orientare spre acțiune și rezultat;
- atitudine pozitivă, constructivă.
Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul, insotit de scrisoare de intentie si scrisori de recomandare la adresa de email: office@bdr.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
5 septembrie 2018
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut