Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager dezvoltare proiecte
Companie de distributie
22 septembrie 2020
Chișinău
Companie de distributie angajeaza Manager dezvoltare proiecte
Cerințe:
• studii superioare cu profil economic sau tehnic;
• experiență minim 2 ani pe o poziție similară în industria de retail;
• cunoștințe Microsoft Office nivel avansat;
• permis auto categoria B & disponibilitate de deplasare;
• excelente abilități de comunicare și negociere;
• foarte bune abilități de organizare;
• competență socială, lucru în echipă;
• orientare continuăcătre rezultat.
Responsabilități:
• colectează toate informațiile necesare pentru deschiderea punctelor comerciale, conform specificațiilor proiectului;
• asigurăîncadrarea in limitele de timp și costuri stabilite pentru deschiderea punctelor comerciale;
• participă la elaborarea politiciilor de dezvoltare a punctelor comerciale;
• asigură colaborarea cu autoritățile locale pentru obținerea tuturor avizelor si autorizațiilor necesare deschiderii și funcționării în condiții optime ;
• negociazăși urmărește execuția contractelor de mentenanță cu furnizorii societății;
• negociază contractele de preluare spații (din punct de vedere tehnic) și contractele cu furnizorii pentru amenajări;
• propune sugestii de amenajare interioară/exterioară a punctelor comerciale;
• propune soluțiide optimizare a costurilor de personal, logistică, chirii, mentenanță, securitate astfel încât rețeaua coordonată să se încadreze procentual în costurile targetate de către societate;
• analizeazăminuțios oportunitățile de dezvoltare;
• furnizează managementului societatii informații referitoare la tendințele piețeiși activitatea concurențială;
• identificăpotențialiclienți pe piață, încheie contracte și urmărește derularea acestora;
• urmărește valabilitatea autorizațiilor pentru toate obiectivele din grup și efectuează reînnoirea acestora.
Așteptăm CV-ul tău la adresa recruterstaff@gmail.com cu mențiunea funcției.
Cerințe:
• studii superioare cu profil economic sau tehnic;
• experiență minim 2 ani pe o poziție similară în industria de retail;
• cunoștințe Microsoft Office nivel avansat;
• permis auto categoria B & disponibilitate de deplasare;
• excelente abilități de comunicare și negociere;
• foarte bune abilități de organizare;
• competență socială, lucru în echipă;
• orientare continuăcătre rezultat.
Responsabilități:
• colectează toate informațiile necesare pentru deschiderea punctelor comerciale, conform specificațiilor proiectului;
• asigurăîncadrarea in limitele de timp și costuri stabilite pentru deschiderea punctelor comerciale;
• participă la elaborarea politiciilor de dezvoltare a punctelor comerciale;
• asigură colaborarea cu autoritățile locale pentru obținerea tuturor avizelor si autorizațiilor necesare deschiderii și funcționării în condiții optime ;
• negociazăși urmărește execuția contractelor de mentenanță cu furnizorii societății;
• negociază contractele de preluare spații (din punct de vedere tehnic) și contractele cu furnizorii pentru amenajări;
• propune sugestii de amenajare interioară/exterioară a punctelor comerciale;
• propune soluțiide optimizare a costurilor de personal, logistică, chirii, mentenanță, securitate astfel încât rețeaua coordonată să se încadreze procentual în costurile targetate de către societate;
• analizeazăminuțios oportunitățile de dezvoltare;
• furnizează managementului societatii informații referitoare la tendințele piețeiși activitatea concurențială;
• identificăpotențialiclienți pe piață, încheie contracte și urmărește derularea acestora;
• urmărește valabilitatea autorizațiilor pentru toate obiectivele din grup și efectuează reînnoirea acestora.
Așteptăm CV-ul tău la adresa recruterstaff@gmail.com cu mențiunea funcției.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 septembrie 2020
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut