Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager dezvoltare proiecte
PAY POINT
7 august 2013
Chișinău
MANAGER DEZVOLTARE PROIECTE (BUSINESS DEVELOPPER)
Misiunea
Monitorizarea şi analiza eficienţei proiectelor din cadrul companiei
Sarcini şi funcţii de bază
1. Monitorizarea stării proiectelor care derulează în cadrul companiei (componentele determinante ale acestora – business-procesele, sistemele de bugetare, de motivare etc.).
2. Analiza şi evaluarea continuă a derulării proiectelor. Identificarea tendinţelor constante în derularea proiectelor. Semnalarea apariţiei problemelor. Elaborarea scenariilor optime de ieşire din situaţii problematice.
3. Efectuarea controlului selectiv asupra stării proiectelor în vederea asigurării top-managementului companiei cu informaţie obiectivă.
4. Descrierea business-proceselor din cadrul proiectelor; analiza şi reproiectarea la necesitate a proceselor respective.
5. Elaborarea şi prezentarea către conducerea companiei a rapoartelor, statisticilor, previziunilor, a altor materiale analitice privind starea şi strategia dezvoltării proiectelor din cadrul companiei.
Profilul candidatului
Studii: superioare (profil IT/economic).
Experienţă de muncă: minimum 2 ani în activităţi similare.
Calităţi şi aptitudini:
- gîndire analitică, sistemică;
- abilităţi de descriere a proiectelor (pe partea de business);
- rezonabilitate;
- spirit activ.
Posedarea limbilor: limba de stat şi cea engleză – la perfecţie; limba rusă – avantaj.
Posedarea PC: utilizator avansat.
Oportunităţi
Activitate de perspectivă în cadrul unei echipe energice şi ambiţioase.
Dezvoltarea carierei.
Pachet salarial motivant.
Misiunea
Monitorizarea şi analiza eficienţei proiectelor din cadrul companiei
Sarcini şi funcţii de bază
1. Monitorizarea stării proiectelor care derulează în cadrul companiei (componentele determinante ale acestora – business-procesele, sistemele de bugetare, de motivare etc.).
2. Analiza şi evaluarea continuă a derulării proiectelor. Identificarea tendinţelor constante în derularea proiectelor. Semnalarea apariţiei problemelor. Elaborarea scenariilor optime de ieşire din situaţii problematice.
3. Efectuarea controlului selectiv asupra stării proiectelor în vederea asigurării top-managementului companiei cu informaţie obiectivă.
4. Descrierea business-proceselor din cadrul proiectelor; analiza şi reproiectarea la necesitate a proceselor respective.
5. Elaborarea şi prezentarea către conducerea companiei a rapoartelor, statisticilor, previziunilor, a altor materiale analitice privind starea şi strategia dezvoltării proiectelor din cadrul companiei.
Profilul candidatului
Studii: superioare (profil IT/economic).
Experienţă de muncă: minimum 2 ani în activităţi similare.
Calităţi şi aptitudini:
- gîndire analitică, sistemică;
- abilităţi de descriere a proiectelor (pe partea de business);
- rezonabilitate;
- spirit activ.
Posedarea limbilor: limba de stat şi cea engleză – la perfecţie; limba rusă – avantaj.
Posedarea PC: utilizator avansat.
Oportunităţi
Activitate de perspectivă în cadrul unei echipe energice şi ambiţioase.
Dezvoltarea carierei.
Pachet salarial motivant.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
7 august 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut