Manager de regiune
Microinvest
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
MICROINVEST – CEL MAI BUN ANGAJATOR AL ANULUI 2011
Se anunţă concurs pentru suplinirea posturilor vacante de:
- Manager de regiune
- Director filiala Bălţi
- Agenţi în creditare
- Specialist Fundraising şi raportare.
CV-ul cu fotografie trebuie expediat la e-mail-ul hrm@microinvest.md sau fax 22 99 02 cu indicarea postului pentru care candidaţi.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
MANAGER DE REGIUNE
Cerinţe faţă de candidat:
-studii superioare economice
-experienţă într-un post similar sau experienţă în managementul procesului de creditare
-experienţă în dezvoltarea şi finanţarea micului business
-cunoaşterea limbii engleze, programului 1C şi permis de conducere este un avantaj
-disponibilitate la deplasarea pe teritoriul RM
-abilităţi PC (Microsoft Office).
Principalele sarcini de muncă:
-administrarea unor subdiviziuni (planificarea, raportarea şi controlul activităţilor subdiviziunilor)
-administrarea personalului din filiale
-participarea la comitetele de creditare
-promovarea produselor și companiei la nivel regional.
Se anunţă concurs pentru suplinirea posturilor vacante de:
- Manager de regiune
- Director filiala Bălţi
- Agenţi în creditare
- Specialist Fundraising şi raportare.
CV-ul cu fotografie trebuie expediat la e-mail-ul hrm@microinvest.md sau fax 22 99 02 cu indicarea postului pentru care candidaţi.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
MANAGER DE REGIUNE
Cerinţe faţă de candidat:
-studii superioare economice
-experienţă într-un post similar sau experienţă în managementul procesului de creditare
-experienţă în dezvoltarea şi finanţarea micului business
-cunoaşterea limbii engleze, programului 1C şi permis de conducere este un avantaj
-disponibilitate la deplasarea pe teritoriul RM
-abilităţi PC (Microsoft Office).
Principalele sarcini de muncă:
-administrarea unor subdiviziuni (planificarea, raportarea şi controlul activităţilor subdiviziunilor)
-administrarea personalului din filiale
-participarea la comitetele de creditare
-promovarea produselor și companiei la nivel regional.
Închide