Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager de program
ACORD Travel
6 februarie 2012
Chișinău
Despre Companie
ACORD Travel – este Compania Lider în Programe Work and Travel din Moldova care are misiunea de a schimba viaţa tinerilor spre bine prin convingerea lor să înveţe Limba Engleză şi să participe în programe de Schimb Cultural, Călătorii şi Muncă.
Descriere generală a Jobului:
Dacă ai fost în SUA şi doreşti să transmiți această experienţa Americană si altor studenți înseamnă că tu eşti candidatul perfect pentru acest Job. Vei avea posibilitatea să-i ajuţi în alegerea celor mai avantajoase joburi și să le oferi recomandări și cum să obţină beneficii maxime din călătoria lor în Statele Unite ale Americii.
Responsabilităţi:
Recrutarea a doi asistenți;
Implementarea tuturor tehnicilor de promovare şi comunicare cu potenţialii clienți
Crearea si dezvoltarea bazei de clienţi;
Contactarea şi informarea clienţilor despre următorii paşi la fiecare etapă a programului;
Realizarea planului de vânzari;
Studierea regulată a Intranetului şi a tuturor materialelor;
Participarea la toate şedinţele şi seminariile de pregătire.
Cerinţe:
Vârsta până la 26 ani;
Student sau absovent al unei instituţii de învatământ superior;
Cunoaşterea limbilor româna, rusa;
Cunoaşterea calculatorului ca advanced user;
Cunostarea limbii engleze si experienţa de lucru în domeniul managementului si vânzărilor va constitui un avantaj.
ACORD Travel – este Compania Lider în Programe Work and Travel din Moldova care are misiunea de a schimba viaţa tinerilor spre bine prin convingerea lor să înveţe Limba Engleză şi să participe în programe de Schimb Cultural, Călătorii şi Muncă.
Descriere generală a Jobului:
Dacă ai fost în SUA şi doreşti să transmiți această experienţa Americană si altor studenți înseamnă că tu eşti candidatul perfect pentru acest Job. Vei avea posibilitatea să-i ajuţi în alegerea celor mai avantajoase joburi și să le oferi recomandări și cum să obţină beneficii maxime din călătoria lor în Statele Unite ale Americii.
Responsabilităţi:
Recrutarea a doi asistenți;
Implementarea tuturor tehnicilor de promovare şi comunicare cu potenţialii clienți
Crearea si dezvoltarea bazei de clienţi;
Contactarea şi informarea clienţilor despre următorii paşi la fiecare etapă a programului;
Realizarea planului de vânzari;
Studierea regulată a Intranetului şi a tuturor materialelor;
Participarea la toate şedinţele şi seminariile de pregătire.
Cerinţe:
Vârsta până la 26 ani;
Student sau absovent al unei instituţii de învatământ superior;
Cunoaşterea limbilor româna, rusa;
Cunoaşterea calculatorului ca advanced user;
Cunostarea limbii engleze si experienţa de lucru în domeniul managementului si vânzărilor va constitui un avantaj.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 februarie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut