Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager de oficiu
TerraGroup
29 noiembrie 2012
Chișinău
Cerinte:
- Domnisoara 23 – 26 ani( inteligenta, punctuala, cu aspect placut si ingrijit, capabila de a mentine emotiile sub control si de a pune prioritate pe lucrurile importante).
-Studii superioare;
-Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
-Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
-Cunoştinţe privind tehnicile de negociere si cultura afacerilor;
-Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
-Interes profesional şi atitudine de cooperare socială;
-Experienţă la un post similar va constitui un avantaj;
Responsabilitati:
- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei
- Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate
- Clasarea documentelor si evidentierea acestora
- Asigurarea corespondentei cu firma mama si sucursale, furnizori, etc
- Preluarea si distributia apelurilor telefonice si mesajelor
- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.
- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.), in limba romana, rusa, cat si in limba engleza; relatia cu firmele de curierat in vederea expedierii corespondentei
- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol
- Organizarea calatoriilor de afaceri: rezervari.
Conditii excelente de lucru si salarizare, beneficii, pachet salarial atractiv, echipa tanara, motivata, atmosfera profesionista de lucru, program full time.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: doina.toma@terracleaning.md, stela.sili@terracleaning.md cu indicarea funcţiei la care se aplică. Vor fi acceptate doar CV- urile cu poza.
www.terragroup.md
- Domnisoara 23 – 26 ani( inteligenta, punctuala, cu aspect placut si ingrijit, capabila de a mentine emotiile sub control si de a pune prioritate pe lucrurile importante).
-Studii superioare;
-Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
-Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
-Cunoştinţe privind tehnicile de negociere si cultura afacerilor;
-Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
-Interes profesional şi atitudine de cooperare socială;
-Experienţă la un post similar va constitui un avantaj;
Responsabilitati:
- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei
- Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate
- Clasarea documentelor si evidentierea acestora
- Asigurarea corespondentei cu firma mama si sucursale, furnizori, etc
- Preluarea si distributia apelurilor telefonice si mesajelor
- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.
- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.), in limba romana, rusa, cat si in limba engleza; relatia cu firmele de curierat in vederea expedierii corespondentei
- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol
- Organizarea calatoriilor de afaceri: rezervari.
Conditii excelente de lucru si salarizare, beneficii, pachet salarial atractiv, echipa tanara, motivata, atmosfera profesionista de lucru, program full time.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: doina.toma@terracleaning.md, stela.sili@terracleaning.md cu indicarea funcţiei la care se aplică. Vor fi acceptate doar CV- urile cu poza.
www.terragroup.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
29 noiembrie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.