Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager de oficiu
Organizatie non guvernamentala
29 februarie 2012
Chișinău
Organizaţie neguvernamentală cu domeniu prioritar de activitate în reabilitarea copiilor cu dizabilităţi anunţă concurs pentru suplinirea postului de manager de oficiu.
Termen de angajare: permanent, full-time, după perioada de probă.
Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare,
- Experienţă profesională într-un post similar - 3 ani;
- Cunoaşterea limbilor romănă, engleză, rusă;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Microsoft Word, Excel, Power Point, Internet.
Abilităţi: capacitate de planificare a acţiunilor, comunicare eficientă, capacitate de lucru cu informaţia, coordonare evenimente, elaborarea documentelor, soluţionarea problemelor.
Aptitudini personale: disciplină şi punctualitate, responsabilitate, echilibru emoţional, spirit de iniţiativă.
Avantaje: experienţă anterioară în sectorul non-profit.
Responsabilităţi:
- Comunicarea cu clienţii, APL, partenerii locali şi internaţionali;
- Organizarea de evenimente publice şi coordonarea lor;
- Sensibilizarea opiniei publice despre activităţile organizaţiei;
- Comunicarea cu donatorii şi sensibilizarea potenţialilor suporteri;
- Conlucrarea cu media pentru promovarea evenimentelor, alcătuirea comunicatelor de presă, newsletter-urilor etc.;
- Recrutarea voluntarilor şi gestionarea activităţii lor.
Persoanele interesate vor expedia la adresa de email infocenter05@gmail.com:
(a) curriculum vitae (CV) actualizat;
(b) o scrisoare de intenţie, motivînd interesul pentru această poziţie.
Preselecţia se va face în baza actelor depuse pînă la 31 martie 2012, candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Termen de angajare: permanent, full-time, după perioada de probă.
Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare,
- Experienţă profesională într-un post similar - 3 ani;
- Cunoaşterea limbilor romănă, engleză, rusă;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Microsoft Word, Excel, Power Point, Internet.
Abilităţi: capacitate de planificare a acţiunilor, comunicare eficientă, capacitate de lucru cu informaţia, coordonare evenimente, elaborarea documentelor, soluţionarea problemelor.
Aptitudini personale: disciplină şi punctualitate, responsabilitate, echilibru emoţional, spirit de iniţiativă.
Avantaje: experienţă anterioară în sectorul non-profit.
Responsabilităţi:
- Comunicarea cu clienţii, APL, partenerii locali şi internaţionali;
- Organizarea de evenimente publice şi coordonarea lor;
- Sensibilizarea opiniei publice despre activităţile organizaţiei;
- Comunicarea cu donatorii şi sensibilizarea potenţialilor suporteri;
- Conlucrarea cu media pentru promovarea evenimentelor, alcătuirea comunicatelor de presă, newsletter-urilor etc.;
- Recrutarea voluntarilor şi gestionarea activităţii lor.
Persoanele interesate vor expedia la adresa de email infocenter05@gmail.com:
(a) curriculum vitae (CV) actualizat;
(b) o scrisoare de intenţie, motivînd interesul pentru această poziţie.
Preselecţia se va face în baza actelor depuse pînă la 31 martie 2012, candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
29 februarie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.