Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager de oficiu
I.M. "Office Five" S.R.L.
9 martie 2016
Chișinău
Descrierea scurtă a poziţiei:
Implicarea activă în activitatea companiei pentru furnizarea serviciilor de business clienţilor săi.
Responsabilităţi de bază:
a. Sortarea şi înregistrarea corespondentei primite în registrul de intrări-ieşiri şi a faxurilor
b. Preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice şi mesajelor, transmite mesajele către clienţi
c. Copierea / redactarea / tehnoredactarea diverselor materiale
d. Primirea şi transmiterea email-urilor şi memo-urilor
e. Elaborarea, corectarea, perfectarea contractelor, acordurilor adiționale, după caz, anexele tuturor actelor juridice
f. Colectarea şi pregătirea documentelor de evidenţă contabilă primară
g. Asigură achiziţionarea necesarului pentru birou
h. Promovarea serviciilor companiei
i. Administrarea și promovarea site-ului companiei
j. Asistență în organizarea evenimentelor
Cerinţe faţă de candidaţi:
* Studii universitare;
* Cunoaşterea limbilor româna, engleza, rusă;
* Utilizator avansat a PC-ului şi a tehnicii de birou;
* Cunoştinţe primare de utilizare a programei contabile 1C
* Abilităţi de comunicare şi convingere
* Respectarea etichetei de afaceri
* Dorinţa de învăţare şi perfecţionare
* Orientare spre rezultat
* Capacitate de concentrare
Oferta Companiei:
* Mediu de lucru competitiv şi dinamic;
* Posibilitatea de dezvoltare profesională şi personală în cadrul companiei;
* Interacţiune cu clienţi din diferite domenii;
* Pachet social complet
* Program de lucru de luni pînă vineri de la 9:00 - 18:00
Persoanele interesate sînt invitate să depună CV-ul pe adresa: info@office5.md
Implicarea activă în activitatea companiei pentru furnizarea serviciilor de business clienţilor săi.
Responsabilităţi de bază:
a. Sortarea şi înregistrarea corespondentei primite în registrul de intrări-ieşiri şi a faxurilor
b. Preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice şi mesajelor, transmite mesajele către clienţi
c. Copierea / redactarea / tehnoredactarea diverselor materiale
d. Primirea şi transmiterea email-urilor şi memo-urilor
e. Elaborarea, corectarea, perfectarea contractelor, acordurilor adiționale, după caz, anexele tuturor actelor juridice
f. Colectarea şi pregătirea documentelor de evidenţă contabilă primară
g. Asigură achiziţionarea necesarului pentru birou
h. Promovarea serviciilor companiei
i. Administrarea și promovarea site-ului companiei
j. Asistență în organizarea evenimentelor
Cerinţe faţă de candidaţi:
* Studii universitare;
* Cunoaşterea limbilor româna, engleza, rusă;
* Utilizator avansat a PC-ului şi a tehnicii de birou;
* Cunoştinţe primare de utilizare a programei contabile 1C
* Abilităţi de comunicare şi convingere
* Respectarea etichetei de afaceri
* Dorinţa de învăţare şi perfecţionare
* Orientare spre rezultat
* Capacitate de concentrare
Oferta Companiei:
* Mediu de lucru competitiv şi dinamic;
* Posibilitatea de dezvoltare profesională şi personală în cadrul companiei;
* Interacţiune cu clienţi din diferite domenii;
* Pachet social complet
* Program de lucru de luni pînă vineri de la 9:00 - 18:00
Persoanele interesate sînt invitate să depună CV-ul pe adresa: info@office5.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
9 martie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.