Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager de oficiu
BASS Systems SRL
10 ianuarie 2014
Chișinău
Cerinţe:
-sudii superioare
- experienţă de lucru în domeniu
- domnişoară cu aspect fizic plăcut
- cunoaşterea limbii ruse si engleze la nivel inalt
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului
- Comunicabila, responsabila, ambiţioasă, disciplinata
Responsabilităţi:
- Coordonarea documentaţiei interne şi externe:
- Pregătirea cererilor, ordinelor, scrisorilor şi altor acte ce ţin de activitatea companiei.
- Lucru cu cadrele.
- Monitorizarea corespondenţei de intrare şi ieşire (scrisori, mesajele fax): primire, înregistrare, transmiterea catre adresat, evidenţă, păstrare.
- Organizarea primirii corespondenţei pe adresa juridică, poştală şi fizică.
- Efectuarea copiilor şi multiplicării actelor la solicitarea Directorului General şi a Şefilor departamentelor.
- Imprimarea materialelor de lucru şi introducerea informaţiei în baza de date.
- Primirea apelurilor telefonice şi, în caz de necesitate, redirecţionarea către angajatul solicitat.
- Organizarea întrunirii vizitatorilor şi a oaspeţilor companiei.
- Cumpărarea biletelor avia şi rezervări hoteliere.
-Asigură activitatea şi functionarea vitală a oficiului (comandarea apei, a rechizitelor de birou dupa necesitate, abonarea la editiile periodice, etc)
Condiţii de lucru:
- Serviciu stabil, conditii bune de munca
- Pachet social
- Colectiv tînăr şi prietenos
- Oficiu în centrul oraşului
- Remunerarea muncii se realizează la timp.
Persoanele interesate vor trimite CV-ul cu fotografie la adresa de email: veronica.russchih@bass.md
Numai persoanele care corespund cerinţelor postului vor fi invitate la interviu.
Se vor analiza doar CV-urile ce conţin fotografie.
-sudii superioare
- experienţă de lucru în domeniu
- domnişoară cu aspect fizic plăcut
- cunoaşterea limbii ruse si engleze la nivel inalt
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului
- Comunicabila, responsabila, ambiţioasă, disciplinata
Responsabilităţi:
- Coordonarea documentaţiei interne şi externe:
- Pregătirea cererilor, ordinelor, scrisorilor şi altor acte ce ţin de activitatea companiei.
- Lucru cu cadrele.
- Monitorizarea corespondenţei de intrare şi ieşire (scrisori, mesajele fax): primire, înregistrare, transmiterea catre adresat, evidenţă, păstrare.
- Organizarea primirii corespondenţei pe adresa juridică, poştală şi fizică.
- Efectuarea copiilor şi multiplicării actelor la solicitarea Directorului General şi a Şefilor departamentelor.
- Imprimarea materialelor de lucru şi introducerea informaţiei în baza de date.
- Primirea apelurilor telefonice şi, în caz de necesitate, redirecţionarea către angajatul solicitat.
- Organizarea întrunirii vizitatorilor şi a oaspeţilor companiei.
- Cumpărarea biletelor avia şi rezervări hoteliere.
-Asigură activitatea şi functionarea vitală a oficiului (comandarea apei, a rechizitelor de birou dupa necesitate, abonarea la editiile periodice, etc)
Condiţii de lucru:
- Serviciu stabil, conditii bune de munca
- Pachet social
- Colectiv tînăr şi prietenos
- Oficiu în centrul oraşului
- Remunerarea muncii se realizează la timp.
Persoanele interesate vor trimite CV-ul cu fotografie la adresa de email: veronica.russchih@bass.md
Numai persoanele care corespund cerinţelor postului vor fi invitate la interviu.
Se vor analiza doar CV-urile ce conţin fotografie.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
10 ianuarie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut