Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager de oficiu / manager cadre
Optimus Plus SRL
28 iulie 2011
Chișinău
Compania „OPTIMUS PLUS” SRL, anunta post vacant
pentru functia de Manager oficiu/manager cadre.
Cerinte catre candidat:
- Studii superioare finisate juridice sau profil resurse umane;
- Cunoasterea la perfectie a limbilor romana si rusa;
- Cunostinte de operare PC;
- Abilitati de comunicare si organizare.
- Foarte buna cunoastere a legislatiei R.Moldova, modificari de legi,proiecte, etc...
Responsabilitati:
- O buna gestionare si organizare a personalului intreprinderii, recrutarea si selectionarea angajatilor;
- Monitorizarea zilei de munca si raportare zilnica catre superior a frecventei fiecarui angajat;
- Organizarea si monitorizarea politicii si procedurilor de personal, precum si dezvoltarea;
- Executarea lucrarilor de secretariat(corespondenta de intrare/iesire, redactare texte, scrisori, lucrul cu faxul, mail, scaner, etc...);
- Organizarea eficienta a lucrul de oficiu, precum si deservirea oficiului cu materiale de cancelarie,
- Executarea altor obligatiuni parvenite de la directorul general.
Ce ofera compania:
- Conditii bune de munca in cadrul unui colectiv intelectual si prietenos;
- Pachet social, salariu initial constituie 3000 lei (in perioada de proba de 3 luni)cu perspective de avansare.
- Regim de munca Luni-Vineri de la orele 08.30-17.30, pauza de masa:12.30-13.30
Candidatii interesati si care corespund cerintelor mentionate, pot expedia CV-ul la urmatoarea adresa electronica:
pentru functia de Manager oficiu/manager cadre.
Cerinte catre candidat:
- Studii superioare finisate juridice sau profil resurse umane;
- Cunoasterea la perfectie a limbilor romana si rusa;
- Cunostinte de operare PC;
- Abilitati de comunicare si organizare.
- Foarte buna cunoastere a legislatiei R.Moldova, modificari de legi,proiecte, etc...
Responsabilitati:
- O buna gestionare si organizare a personalului intreprinderii, recrutarea si selectionarea angajatilor;
- Monitorizarea zilei de munca si raportare zilnica catre superior a frecventei fiecarui angajat;
- Organizarea si monitorizarea politicii si procedurilor de personal, precum si dezvoltarea;
- Executarea lucrarilor de secretariat(corespondenta de intrare/iesire, redactare texte, scrisori, lucrul cu faxul, mail, scaner, etc...);
- Organizarea eficienta a lucrul de oficiu, precum si deservirea oficiului cu materiale de cancelarie,
- Executarea altor obligatiuni parvenite de la directorul general.
Ce ofera compania:
- Conditii bune de munca in cadrul unui colectiv intelectual si prietenos;
- Pachet social, salariu initial constituie 3000 lei (in perioada de proba de 3 luni)cu perspective de avansare.
- Regim de munca Luni-Vineri de la orele 08.30-17.30, pauza de masa:12.30-13.30
Candidatii interesati si care corespund cerintelor mentionate, pot expedia CV-ul la urmatoarea adresa electronica:
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
28 iulie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut