Manager Customer experience & Marketing
MAIB Leasing
22 iulie 2025
Chișinău
Cu experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
cu rol de implementare și monitorizare a strategiilor de Marketing și Experiența clienților
Dacă îți dorești un loc de muncă interesant, oportunități de creștere profesională și venituri stabile, ești o persoană activă, sociabilă și organizată, te invităm să te alături echipei Maib Leasing!
Ce vei face:
Analiza proceselor și înaintarea propunerilor de îmbunătățire a experienței clienților
Organiza și evalua sondaje privind gradul de satisfacție și loialitate a clienților (NPS, CES, CSAT)
Elabora și coordona activități de Marketing, promovare a imaginii și produselor societății
Monitoriza și administra site-ul și conturile de social media.
Abilități și competențe potrivite funcției:
Studii superioare în domenii: marketing, administrarea afacerii, business
Abilități de organizare a activităților de promovare și evenimentelor cu clienții
Abilități bune de comunicare scrise și verbale în română și engleză
Cunoștințe de bază și experiență în comunicarea digitală (instrumente, strategii)
Experiență în utilizarea aplicațiilor și softurilor (ex. Qualtrics, Medallia, SurveyMonkey s.a.)
Onest și deschis pentru a lucra eficient într-o echipă unită.
Oferim:
Serviciu interesant într-un mediu de lucru modern cu posibilitate de creștere profesională
Pachet salarial atractiv: parte fixă + prime de îndeplinire KPI + tichete de masă
Susținerea Echipei și suport în realizarea sarcinilor
Alte beneficii și activități, evenimente de companie și instruiri profesionale.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV la adresa de e-mail: vacancies@leasing.md
Apreciem interesul tuturor candidaților care vor aplica, iar cei selectați vor fi contactați.
Dacă îți dorești un loc de muncă interesant, oportunități de creștere profesională și venituri stabile, ești o persoană activă, sociabilă și organizată, te invităm să te alături echipei Maib Leasing!
Ce vei face:
Analiza proceselor și înaintarea propunerilor de îmbunătățire a experienței clienților
Organiza și evalua sondaje privind gradul de satisfacție și loialitate a clienților (NPS, CES, CSAT)
Elabora și coordona activități de Marketing, promovare a imaginii și produselor societății
Monitoriza și administra site-ul și conturile de social media.
Abilități și competențe potrivite funcției:
Studii superioare în domenii: marketing, administrarea afacerii, business
Abilități de organizare a activităților de promovare și evenimentelor cu clienții
Abilități bune de comunicare scrise și verbale în română și engleză
Cunoștințe de bază și experiență în comunicarea digitală (instrumente, strategii)
Experiență în utilizarea aplicațiilor și softurilor (ex. Qualtrics, Medallia, SurveyMonkey s.a.)
Onest și deschis pentru a lucra eficient într-o echipă unită.
Oferim:
Serviciu interesant într-un mediu de lucru modern cu posibilitate de creștere profesională
Pachet salarial atractiv: parte fixă + prime de îndeplinire KPI + tichete de masă
Susținerea Echipei și suport în realizarea sarcinilor
Alte beneficii și activități, evenimente de companie și instruiri profesionale.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV la adresa de e-mail: vacancies@leasing.md
Apreciem interesul tuturor candidaților care vor aplica, iar cei selectați vor fi contactați.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 iulie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.