Manager cu cunoștințe de limba germană
600 – 2 000 euro pentru lucrul îndeplinit, net
YAB SOLUTIONS SRL
10 iulie 2025
Chișinău, Buiucani
Posibil fără experiență
Fără program
Nu contează
Remote
Suntem un startup ambițios din Moldova, activ pe piața B2B a materiilor prime agricole. În prezent, căutăm un asistent vânzări activ și responsabil, care să ne ajute să ne extindem prezența pe piețele UE. Aceasta este o oportunitate excelentă de a intra în echipă încă de la început și de a crește împreună cu noi!
Ce oferim:
- Muncă oficială remote cu program flexibil (pe viitor – tranziție în birou cu salariu fix + %);
- Plata la început – % din fiecare tranzacție;
- Instruire și suport pe parcurs;
- Posibilitate de avansare până la manager vânzări/export;
- Călătorii în străinătate (târguri, expoziții, întâlniri B2B);
Sarcinile tale:
- Căutarea și stabilirea contactelor cu clienți și furnizori din UE;
- Lucru cu cererile primite și vânzări active;
- Organizarea întâlnirilor online, corespondență și apeluri telefonice;
- Analiza pieței, monitorizarea concurenței;
- Gestionarea bazei de clienți (CRM).
Cerințe:
- Cunoaștere avansată a uneia dintre limbile: engleză / franceză / germană;
- Corectitudine în corespondența de afaceri, abilități de negociere;
- Autoorganizare, proactivitate, onestitate;
- Dorința de a te dezvolta în comerțul și vânzările internaționale;
- Bonus: experiență în B2B, sectorul agricol, logistică și activități vamale.
Dacă vrei să faci parte dintr-un proiect cu perspectivă – trimite CV-ul chiar acum!
Ce oferim:
- Muncă oficială remote cu program flexibil (pe viitor – tranziție în birou cu salariu fix + %);
- Plata la început – % din fiecare tranzacție;
- Instruire și suport pe parcurs;
- Posibilitate de avansare până la manager vânzări/export;
- Călătorii în străinătate (târguri, expoziții, întâlniri B2B);
Sarcinile tale:
- Căutarea și stabilirea contactelor cu clienți și furnizori din UE;
- Lucru cu cererile primite și vânzări active;
- Organizarea întâlnirilor online, corespondență și apeluri telefonice;
- Analiza pieței, monitorizarea concurenței;
- Gestionarea bazei de clienți (CRM).
Cerințe:
- Cunoaștere avansată a uneia dintre limbile: engleză / franceză / germană;
- Corectitudine în corespondența de afaceri, abilități de negociere;
- Autoorganizare, proactivitate, onestitate;
- Dorința de a te dezvolta în comerțul și vânzările internaționale;
- Bonus: experiență în B2B, sectorul agricol, logistică și activități vamale.
Dacă vrei să faci parte dintr-un proiect cu perspectivă – trimite CV-ul chiar acum!
Proactivitate
Autoorganizare
Cunoașterea limbilor:
Română Mediu
Rusă Mediu
Germană Fluent
Adresa:
Chișinău, Buiucani
str. Alba Iulia 75
str. Alba Iulia 75
Data actualizării:
10 iulie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut