Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager conformitate
S.A.R. „MOLDCARGO” S.A.
30 ianuarie 2025
Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități:
- Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de conformitate;
- Monitorizarea și evaluarea respectării reglementărilor legale aplicabile;
- Identificarea şi evaluarea riscului privind conformitatea operațiunilor efectuate de Societate cu reglementările în domeniu și cu alte angajamente, precum și notificarea organelor de conducere despre acest fapt;
- Analiza și identificarea riscului de conformitate în cadrul fiecărui mediu funcțional, inclusiv propunerea corectării situațiilor de neconformitate constatate;
- Pregătirea rapoartelor de conformitate pentru management;
- Evaluarea impactului pe care îl pot avea modificările cadrului normativ asupra activității de asigurare desfășurate de Societate.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate (profil economic sau juridic);
- Experiență de muncă în specialitate - 3 ani;
- Cunoștințe despre reglementările din domeniul asigurărilor și practicile de conformitate;
- Abilităţi de operare PS, pachet MS Office;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie avantaj;
- Bună capacitate de analiză şi sinteză, de organizare, atenţie la detalii;
- Bune abilități de comunicare și relaționare.
Oferim:
- Un mediu de lucru dinamic și profesional;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Pachet salarial competitiv și beneficii.
- Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de conformitate;
- Monitorizarea și evaluarea respectării reglementărilor legale aplicabile;
- Identificarea şi evaluarea riscului privind conformitatea operațiunilor efectuate de Societate cu reglementările în domeniu și cu alte angajamente, precum și notificarea organelor de conducere despre acest fapt;
- Analiza și identificarea riscului de conformitate în cadrul fiecărui mediu funcțional, inclusiv propunerea corectării situațiilor de neconformitate constatate;
- Pregătirea rapoartelor de conformitate pentru management;
- Evaluarea impactului pe care îl pot avea modificările cadrului normativ asupra activității de asigurare desfășurate de Societate.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate (profil economic sau juridic);
- Experiență de muncă în specialitate - 3 ani;
- Cunoștințe despre reglementările din domeniul asigurărilor și practicile de conformitate;
- Abilităţi de operare PS, pachet MS Office;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie avantaj;
- Bună capacitate de analiză şi sinteză, de organizare, atenţie la detalii;
- Bune abilități de comunicare și relaționare.
Oferim:
- Un mediu de lucru dinamic și profesional;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Pachet salarial competitiv și beneficii.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
30 ianuarie 2025
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut