Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager Call center
IM FOCUS-SAT SRL
19 aprilie 2012
Chișinău
Cerințe:
-Existenta experientei practice in domeniul relatiilor cu clienti;
-Experienţă practică şi abilităţile în gestionarea personalului;
-Abilitati de organizare şi planificare (capacitatea de a organiza și coordona activitățile și activitatea personalului subordonat, utilizând în mod adecvat resurse necesare);
- Abilităţi de vânzare, comunicare, argumentare;
- Flexibilitate, orientarea catre client, dorinta de a-i intelege si satisface nevoile;
- Studii superioare;
- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel);
- Capacitate de relaţionare şi lucru în echipă;
- Seriozitate și responsabilitate, rezistenta la stress, abilitatea de a lua decizii;
- Foarte buna cunoaștere a limbilor română și rusă (scris si vorbit), cunoasterea limbei engleze va constitui un avantaj;
- Capacitati inalte de insusire rapida a informatiei noi
Responsabilităţi:
- organizare şi control de lucru al serviciilor de suport clienti (Call Center), rezolvarea tuturor intrebarilor periodice si zi de zi;
- formarea orarurui de lucru a personalului subaltern, repartizarea responsabilitatilor functionale;
-elaborarea instructiunelor, procedurilor de lucru (dupa necesitate), asigurarea personalului cu diferite tehnici de colaborare cu client, pregatirea personalului nou;
-solutionarea situatiilor nestandarte, reviziuriea rapida si eficienta a cererilor si pretentiilor clientilor;
-lucru constant cu baza de date, raportarea datelor necesare catre administratia;
-analiza efecientei lucrului cu clienti, nivelului de satisfactie lor si petrecerea masurilor de corectie dupa caz
-Existenta experientei practice in domeniul relatiilor cu clienti;
-Experienţă practică şi abilităţile în gestionarea personalului;
-Abilitati de organizare şi planificare (capacitatea de a organiza și coordona activitățile și activitatea personalului subordonat, utilizând în mod adecvat resurse necesare);
- Abilităţi de vânzare, comunicare, argumentare;
- Flexibilitate, orientarea catre client, dorinta de a-i intelege si satisface nevoile;
- Studii superioare;
- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel);
- Capacitate de relaţionare şi lucru în echipă;
- Seriozitate și responsabilitate, rezistenta la stress, abilitatea de a lua decizii;
- Foarte buna cunoaștere a limbilor română și rusă (scris si vorbit), cunoasterea limbei engleze va constitui un avantaj;
- Capacitati inalte de insusire rapida a informatiei noi
Responsabilităţi:
- organizare şi control de lucru al serviciilor de suport clienti (Call Center), rezolvarea tuturor intrebarilor periodice si zi de zi;
- formarea orarurui de lucru a personalului subaltern, repartizarea responsabilitatilor functionale;
-elaborarea instructiunelor, procedurilor de lucru (dupa necesitate), asigurarea personalului cu diferite tehnici de colaborare cu client, pregatirea personalului nou;
-solutionarea situatiilor nestandarte, reviziuriea rapida si eficienta a cererilor si pretentiilor clientilor;
-lucru constant cu baza de date, raportarea datelor necesare catre administratia;
-analiza efecientei lucrului cu clienti, nivelului de satisfactie lor si petrecerea masurilor de corectie dupa caz
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
19 aprilie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.