Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager Call Center
Studio-Moderna Moldova

25 iulie 2010

Chișinău
Personal traits:
Communication skills
Planning skills
Ability to listen
Ability to understand
Optimism
Openness to new information permanent


Job requirements:
University degree in economics / marketing / psychology or related areas
English, Romanian & Russian knowledge
Very good client service approach.
additional skills: MICROSOFT OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT)


Roles & responsibilities:
- To manage, organize and supervise working process,
- To perform regular tasks regarding the Call-Centre operations,
- To connect and execute projects with highest possible profit and seek for a synergy between projects and employees,
- To optimize Call-Center cost structure,
- To ensure efficiency of Project managers and Call centre supervisors,
- To ensure the highest quality of projects and dialogues,
- To analyze profitability of projects,
- To ensure high quality and efficiency of operations within the Call-Centre,
- To ensure success in motivating of Call-Centre employees and perform new ideas for better operations,
- To supervise and assist surveys, scripts, dialogues, special offers, planning, expenses,

www.studio-moderna.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
25 iulie 2010
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut