Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager assistant -translator
VMP Associati
10 martie 2014
Chișinău
Cerinte:
- studii superioare;
- experienta in pozitie similara;
-utilizator avansat cu PC, (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet);
- cunoasterea limbilor romana,rusa si italiana la nivel inalt (obligatoriu);
-abilitate de a lucra atit independent cit si in echipa;
- onestitate, executare constiincioasa, responsabilitate;
Responsabilitati:
• realizarea activităților de secretariat;
• evidenta agendei întâlnirilor de lucru şi a şedinţelor ;
• asigurarea protocolului în cadrul întîlnirilor, ședințelor în conformitate cu cerințele zilnice;
• preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
• perfectarea ,redactarea corespondenței de afaceri necesară desfașurării activității zilnice şi documentelor de protocol ale companiei;
• verifică documentele elaborate de alte categorii de personal, rapoarte și alte acte;
• asigurarea transmiterii / recepționarii documentelor prin posta, fax, e-mai;
• arhivarea corespondenţei şi documentelor de interes general ale companiei;
• executarea lucrărilor de registratura generală (sortarea, inregistrarea, datarea, distribuirea) ;
-o cunoaşterea şi folosirea aparaturii moderne de birou (calculatorul, maşina de multiplicat, fax, aparatura de inregistrare-clasare, interfonul, etc.);
- traducerea documentelor, actelor interne.
Oferim salariu motivant , pachet social deplin, perspectiva de avansare, oficiul in centrul orasului.
Persoanele interesate puteti trimite CV cu poza la adresa: consilier_juridic@mail.ru
- studii superioare;
- experienta in pozitie similara;
-utilizator avansat cu PC, (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet);
- cunoasterea limbilor romana,rusa si italiana la nivel inalt (obligatoriu);
-abilitate de a lucra atit independent cit si in echipa;
- onestitate, executare constiincioasa, responsabilitate;
Responsabilitati:
• realizarea activităților de secretariat;
• evidenta agendei întâlnirilor de lucru şi a şedinţelor ;
• asigurarea protocolului în cadrul întîlnirilor, ședințelor în conformitate cu cerințele zilnice;
• preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
• perfectarea ,redactarea corespondenței de afaceri necesară desfașurării activității zilnice şi documentelor de protocol ale companiei;
• verifică documentele elaborate de alte categorii de personal, rapoarte și alte acte;
• asigurarea transmiterii / recepționarii documentelor prin posta, fax, e-mai;
• arhivarea corespondenţei şi documentelor de interes general ale companiei;
• executarea lucrărilor de registratura generală (sortarea, inregistrarea, datarea, distribuirea) ;
-o cunoaşterea şi folosirea aparaturii moderne de birou (calculatorul, maşina de multiplicat, fax, aparatura de inregistrare-clasare, interfonul, etc.);
- traducerea documentelor, actelor interne.
Oferim salariu motivant , pachet social deplin, perspectiva de avansare, oficiul in centrul orasului.
Persoanele interesate puteti trimite CV cu poza la adresa: consilier_juridic@mail.ru
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
10 martie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut