Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager/asistent manager departament logistica
29 septembrie 2014
Chișinău
Companie specializata in comert, import-export angajeaza MANAGER / ASISTENT MANAGER in departamentul logistica.
Cerinţele candidatului:
-Studii medii/superioare;
-Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;
-Cunoaşterea limbii engleze la un nivel mediu ( scris, citit -
cunoaşterea unei alte limbi străine constituie un avantaj);
-Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress), Navigare Internet;
-Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
-Ţinută business;
-Fluenţă verbală;
-Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;
-Loialitate şi confidenţialitate;
-Disponibilitate pentru lucru extra program si deplasari de serviciu;
Descrierea postului:
-Corespondenta de affaceri;
-Elaborare documente;
-Evidenta platilor;
-Organizarea colectarii si transportarii marfii;
-Deplasari de serviciu;
Pachet salarial/beneficii:
-Pachet salarial atractiv;
-Telefon de serviciu;
-Posibilităţi reale de promovare;
-Mediu de lucru plăcut şi profesionist;
Candidaţii interesaţi pot trimite un Curriculum vitae
însoţit de scrisoare de intentie şi de fotografie la următoarea adresă de e-mail humanr822@gmail.com.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comunacord cu aceştia.Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate. Nu vor fi luate în considerare candidaturile care nu vor îndeplini condiţiile minimale solicitate în specificaţiile postului.
Compania îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.
Selectare riguroasa garantata!
Cerinţele candidatului:
-Studii medii/superioare;
-Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;
-Cunoaşterea limbii engleze la un nivel mediu ( scris, citit -
cunoaşterea unei alte limbi străine constituie un avantaj);
-Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress), Navigare Internet;
-Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
-Ţinută business;
-Fluenţă verbală;
-Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;
-Loialitate şi confidenţialitate;
-Disponibilitate pentru lucru extra program si deplasari de serviciu;
Descrierea postului:
-Corespondenta de affaceri;
-Elaborare documente;
-Evidenta platilor;
-Organizarea colectarii si transportarii marfii;
-Deplasari de serviciu;
Pachet salarial/beneficii:
-Pachet salarial atractiv;
-Telefon de serviciu;
-Posibilităţi reale de promovare;
-Mediu de lucru plăcut şi profesionist;
Candidaţii interesaţi pot trimite un Curriculum vitae
însoţit de scrisoare de intentie şi de fotografie la următoarea adresă de e-mail humanr822@gmail.com.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comunacord cu aceştia.Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate. Nu vor fi luate în considerare candidaturile care nu vor îndeplini condiţiile minimale solicitate în specificaţiile postului.
Compania îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.
Selectare riguroasa garantata!
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
29 septembrie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.