Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager asigurări
C.A. „Klassika Asigurări” S.A.
12 aprilie 2019
Chișinău
Responsabilități:
- comunicarea eficienta cu clienții si intermediarii in asigurări;
- generarea rapoartelor periodice si a celor non-standard;
- monitorizarea rezultatelor;
- procesarea si înregistrarea corecta a documentațiilor;
- analiza solicitărilor clienților, întocmirea ofertelor de asigurare și finalizarea procesului de vânzare prin emiterea polițelor de asigurare, în limitele competențelor acordate prin normele interne;
- menținerea legăturii cu clienții, acordându-le asistenta necesară pe durata colaborării cu aceștia;
- identificarea oportunităților ce apar, menținând o atenție sporită la evoluția pieței asigurărilor;
- gestionarea activa a portofoliului de clienți existent.
Cerințe:
- studii superioare economice/juridice;
- limba de stat și rusă la nivel avansat (limba străină constituie un avantaj);
- cunoașterea procesului de lucru și activitate a unui agent economic;
- bune cunoștințe de operare PC: Word, Excel, Power Point, etc. (cunoașterea bazei contabilității manageriale este binevenită);
- persoană pozitiva, atentă la detalii, cu bune abilități de planificare, organizare și comunicare, aptitudini de negociere și convingere;
- orientare spre rezultate și capacitate de gestionare a problemelor;
- cunoașterea pieței asigurărilor și a produselor de asigurări constituie un avantaj.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: office@klassikaasig.md cu indicarea funcției.
- comunicarea eficienta cu clienții si intermediarii in asigurări;
- generarea rapoartelor periodice si a celor non-standard;
- monitorizarea rezultatelor;
- procesarea si înregistrarea corecta a documentațiilor;
- analiza solicitărilor clienților, întocmirea ofertelor de asigurare și finalizarea procesului de vânzare prin emiterea polițelor de asigurare, în limitele competențelor acordate prin normele interne;
- menținerea legăturii cu clienții, acordându-le asistenta necesară pe durata colaborării cu aceștia;
- identificarea oportunităților ce apar, menținând o atenție sporită la evoluția pieței asigurărilor;
- gestionarea activa a portofoliului de clienți existent.
Cerințe:
- studii superioare economice/juridice;
- limba de stat și rusă la nivel avansat (limba străină constituie un avantaj);
- cunoașterea procesului de lucru și activitate a unui agent economic;
- bune cunoștințe de operare PC: Word, Excel, Power Point, etc. (cunoașterea bazei contabilității manageriale este binevenită);
- persoană pozitiva, atentă la detalii, cu bune abilități de planificare, organizare și comunicare, aptitudini de negociere și convingere;
- orientare spre rezultate și capacitate de gestionare a problemelor;
- cunoașterea pieței asigurărilor și a produselor de asigurări constituie un avantaj.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: office@klassikaasig.md cu indicarea funcției.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 aprilie 2019
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.