Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager aprovizionare-achizitii
6 noiembrie 2016
Chișinău
MANAGER APROVIZIONARE-ACHIZITII
Sarcini vizate:
• Gestionarea asortimentului de produse si a stocurilor existente;
• Urmărirea zilnică a vânzărilor in scopul suplinirii stocurilor necesare;
• Monitorizarea concurenței in scopul cunoasterii produselor;
• Formarea, plasarea și monitorizarea comenzilor;
• Analiza cererii de consum conform planurilor de activitatea a producerii;
• Menţinerea relatiei cu furnizorii (potentiali si existenţi);
• Căutarea furnizorilor noi cu cele mai bune condiții de colaborare;
• Corespondența de afaceri (ce tine de activitatea nemijlocita);
• Negocierea preţurilor si încheierea contractelor;
• Raportarea lucrului nemijlocit superiorului.
Cerințe:
• Studii superioare (preferabil economice);
• Experiență de muncă la un post similar este obligatorie;
• Experiență în planificarea achizițiilor;
• Cunostinte foarte bune a limbilor română și rusă, engleza – nivel mediu;
• Utilizarea avansata a PC-ului, programelor MS Word, Excel;
• Abilitati dezvoltate de comunicare, responsabilitate, atenție, punctualitate, învățare rapidă.
Compania oferă:
• Pachet social complet;
• Compensarea cheltuielilor de chirie;
• Dezvoltare profesională;
• Echipă tînără şi prietenoasă;
• Salariu de nivel european.
Candidatii ce corespund cerintelor indicate si interesati de acest post, sint rugati sa expedieze CV-ul la adresa electronica: resurse.um@gmail.com.
Sarcini vizate:
• Gestionarea asortimentului de produse si a stocurilor existente;
• Urmărirea zilnică a vânzărilor in scopul suplinirii stocurilor necesare;
• Monitorizarea concurenței in scopul cunoasterii produselor;
• Formarea, plasarea și monitorizarea comenzilor;
• Analiza cererii de consum conform planurilor de activitatea a producerii;
• Menţinerea relatiei cu furnizorii (potentiali si existenţi);
• Căutarea furnizorilor noi cu cele mai bune condiții de colaborare;
• Corespondența de afaceri (ce tine de activitatea nemijlocita);
• Negocierea preţurilor si încheierea contractelor;
• Raportarea lucrului nemijlocit superiorului.
Cerințe:
• Studii superioare (preferabil economice);
• Experiență de muncă la un post similar este obligatorie;
• Experiență în planificarea achizițiilor;
• Cunostinte foarte bune a limbilor română și rusă, engleza – nivel mediu;
• Utilizarea avansata a PC-ului, programelor MS Word, Excel;
• Abilitati dezvoltate de comunicare, responsabilitate, atenție, punctualitate, învățare rapidă.
Compania oferă:
• Pachet social complet;
• Compensarea cheltuielilor de chirie;
• Dezvoltare profesională;
• Echipă tînără şi prietenoasă;
• Salariu de nivel european.
Candidatii ce corespund cerintelor indicate si interesati de acest post, sint rugati sa expedieze CV-ul la adresa electronica: resurse.um@gmail.com.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 noiembrie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut