Manager animare, Secția Animare și Monitorizare Vînzări, Departamentul Retail Network Management
OTP Bank S.A.
30 iunie 2025
Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Ce ai de făcut:
Analizează rezultatele înregistrate de către reţeaua de sucursale a Băncii privind vânzările de produse;
Monitorizarea performanţelor comerciale ale punctelor de vânzare;
Elaborează acţiunile comerciale, orientate spre accelerarea vânzărilor și îndeplinirea obiectivelor comerciale setate pentru punctele de vănzare;
Dezvoltarea, centralizarea şi coordonarea eforturile comerciale ale reţelei focusate pe punerea în aplicare şi maximizarea efectelor comerciale ale campaniilor de marketing promovate de către Bancă
Organizarea şi asigurarea suportul punctelor de vânzare în probleme comerciale în vederea rezolvării problemelor care pot afecta/îmbunătăţi funcţionalitatea normală şi continuitatea activităţii punctelor de vănzare;
Vizitarea punctelor de vânzare cu scopul depistării şi ulterior înlăturării neajunsurilor în activitatea comercială şi administrativă a punctelor de vânzare;
Oferirea suportului necesar reţelei în cadrul produselor/proceselor noi;
Ghidarea şi instruirea personalului din punctele de vânzare;
Promovarea principiilor calităţii la toate etapele ciclului de management: planificare, organizare, conducere, control şi aplicare a acţiunilor de îmbunătăţire.
Vom aprecia să ai:
Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
Studii superioare cu profil economic;
Cunoştinţe bancare generale, strategia de marketing şi tehnici de vânzare produse şi servicii bancare;
Experienţa de minim 2 ani în domeniul vânzărilor produselor bancare;
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
Disponibilitate pentru deplasări;
Orientare spre rezultat și spre client;
Cooperare;
Comunicare cu impact;
Cunoaşterea limbii engleze.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A.
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otppank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 196 / 069 539 355
Analizează rezultatele înregistrate de către reţeaua de sucursale a Băncii privind vânzările de produse;
Monitorizarea performanţelor comerciale ale punctelor de vânzare;
Elaborează acţiunile comerciale, orientate spre accelerarea vânzărilor și îndeplinirea obiectivelor comerciale setate pentru punctele de vănzare;
Dezvoltarea, centralizarea şi coordonarea eforturile comerciale ale reţelei focusate pe punerea în aplicare şi maximizarea efectelor comerciale ale campaniilor de marketing promovate de către Bancă
Organizarea şi asigurarea suportul punctelor de vânzare în probleme comerciale în vederea rezolvării problemelor care pot afecta/îmbunătăţi funcţionalitatea normală şi continuitatea activităţii punctelor de vănzare;
Vizitarea punctelor de vânzare cu scopul depistării şi ulterior înlăturării neajunsurilor în activitatea comercială şi administrativă a punctelor de vânzare;
Oferirea suportului necesar reţelei în cadrul produselor/proceselor noi;
Ghidarea şi instruirea personalului din punctele de vânzare;
Promovarea principiilor calităţii la toate etapele ciclului de management: planificare, organizare, conducere, control şi aplicare a acţiunilor de îmbunătăţire.
Vom aprecia să ai:
Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
Studii superioare cu profil economic;
Cunoştinţe bancare generale, strategia de marketing şi tehnici de vânzare produse şi servicii bancare;
Experienţa de minim 2 ani în domeniul vânzărilor produselor bancare;
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
Disponibilitate pentru deplasări;
Orientare spre rezultat și spre client;
Cooperare;
Comunicare cu impact;
Cunoaşterea limbii engleze.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A.
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otppank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 196 / 069 539 355
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
30 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut