Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager administrativ
Uniqa Wall Systems
3 februarie 2018
Chișinău
Responsabilități de bază:
- Elaborarea și implementarea strategiilor de marketing;
- Asigurarea comunicării dintre Bordul de conducere, echipa de management și ceilalți angajați ai companiei sau clienți;
- Organizare evenimente, prezentări, vizite pentru parteneri, arhitecți, designeri și clienți în cadrul Demohouse pentru promovarea companiei;
- Asigurare corespondență managerială (e-mailuri sau alte documente) precum și alte acte și documente oficiale ale firmei;
- Elaborarea strategiilor de promovare online ( site-ul firmei, rețele de socializare, etc);
- Coordonare activități de marketing și vânzări;
- Cercetări de marketing și elaborarea recomandărilor practice;
- Elaborarea calculelor și studiilor de prognozare în domeniul vânzărilor;
- Suport pentru pregătirea actelor de import și export;
- Suport în aspecte HR;
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic, marketing;
- Persoană dinamică, energică, creativă, comunicabilă;
- Comunicare și scriere în limba română, rusă, engleză;
- Cunoștințe PC, Microsoft Officesoft-uri, Autocad sau alte din domeniul design și arhitectură vor prezenta un avantaj;
- Capacități de comunicare și interacțiune excelente,
- Experiență în domeniu minim 2-3 ani;
- Orientare spre rezultat;
- Permis de conducere.
Compania oferă:
- Pachet social complet;
- Salariu motivant 10,000 lei + bonus în funcție de performanța personală și a companiei;
- Oportunități de creștere într-un mediu dinamic;
- Oportunitatea de a face parte și a te dezvolta în cadrul echipei unei companii internaționale.
Grafic de lucru: Luni-Vineri 8:00-17:00
Vă rugăm să trimiteți CV la e-mail-ul: codpersonal@yahoo.com
- Elaborarea și implementarea strategiilor de marketing;
- Asigurarea comunicării dintre Bordul de conducere, echipa de management și ceilalți angajați ai companiei sau clienți;
- Organizare evenimente, prezentări, vizite pentru parteneri, arhitecți, designeri și clienți în cadrul Demohouse pentru promovarea companiei;
- Asigurare corespondență managerială (e-mailuri sau alte documente) precum și alte acte și documente oficiale ale firmei;
- Elaborarea strategiilor de promovare online ( site-ul firmei, rețele de socializare, etc);
- Coordonare activități de marketing și vânzări;
- Cercetări de marketing și elaborarea recomandărilor practice;
- Elaborarea calculelor și studiilor de prognozare în domeniul vânzărilor;
- Suport pentru pregătirea actelor de import și export;
- Suport în aspecte HR;
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic, marketing;
- Persoană dinamică, energică, creativă, comunicabilă;
- Comunicare și scriere în limba română, rusă, engleză;
- Cunoștințe PC, Microsoft Officesoft-uri, Autocad sau alte din domeniul design și arhitectură vor prezenta un avantaj;
- Capacități de comunicare și interacțiune excelente,
- Experiență în domeniu minim 2-3 ani;
- Orientare spre rezultat;
- Permis de conducere.
Compania oferă:
- Pachet social complet;
- Salariu motivant 10,000 lei + bonus în funcție de performanța personală și a companiei;
- Oportunități de creștere într-un mediu dinamic;
- Oportunitatea de a face parte și a te dezvolta în cadrul echipei unei companii internaționale.
Grafic de lucru: Luni-Vineri 8:00-17:00
Vă rugăm să trimiteți CV la e-mail-ul: codpersonal@yahoo.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
3 februarie 2018
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.