Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager administrativ
TOPLIDER SRL
27 iunie 2017
Chișinău
Cerinţele Postului
Instruire: Studii superioare, management, economie, juridice;
Abilităţi esenţiale: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luarea deciziilor, analiză şi sinteză, argumentare, prezentare, instruire, motivare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă, punctualitate, promptitudine, operativitate,
atenție, diplomație și tact în relația cu personale terțe,
rapiditate în reacții și judecată, concentrare, capacitatea de a învăța, simț de organizare, atenție distributivă, capacitate de anticipare și evaluare a consecințelor unei situații, concizie în exprimare, capacitate de analiză, sinteză a informațiilor și adoptare a deciziei, asumarea responsabilității, capacitate de adaptare la specificul unei situații.
Atitudini/comportamente: spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, amabilitate, corectitudine, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Sarcinile de bază:
1) executarea lucrărilor de registratura generală (sortarea, înregistrarea, datarea, distribuirea);
2) lucrări de corespondenţă primită şi emisă, lecturarea corespondenţei primite, prezentarea, înregistrarea, repartizarea şi urmărirea rezolvării corespondenţei primite, întocmirea unor răspunsuri pe baza documentării prealabile, dactilografierea lor, prezentarea la semnat a corespondenţei cu materialul de bază; pregătirea corespondenţei pentru expediere, după caz, primirea vizitatorilor şi a partenerilor de afaceri, cunoaşterea, pregătirea corespondenţei protocolare cu ocazia diferitelor evenimente.
3) evidenţa necesarului de consumabile (asistentul întocmeşte referatul cu necesarul de rechizite pentru direcţiile organizaţiei);
4) cunoaşterea şi folosirea aparaturii moderne de birou (calculatorul, fax, scaner, etc.);
5) gestionarea, protejarea și administrarea resurselor și bunurilor din gestiune (evidența stocurilor, stabilirea necesarului de bunuri de aprovizionat, lansare comenzi pentru aprovizionare, asigurarea întreținerii obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe repartizate.
6) comunicarea cu alte organizații (relația cu partenerii de dezvoltare, furnizorii și alte instituții);
7) verificarea existenței și valabilitatea documentelor necesare;
8) să răspundă la toate solicitările venite din partea Directorului pentru îndeplinirea unor sarcini;
9) să fie cinstit, loial și disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată și corectă față de toate persoanele cu care vine în contact;
10) să execute alte activități în legătură cu îndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
11) sa posede capacitatea de organizare a locului de muncă.
12) să participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei.
13) respectarea disciplinei muncii.
4. Responsabilităţi:
1) răspunde personal pentru calitatea şi îndeplinirea la timp a atribuţiilor de serviciu;
2) are obligaţia de a păstra secretul de serviciu;
3) răspunde pentru neîndeplinirea atribuţiilor de serviciu, dispoziţiilor, instrucţiunilor şi altor documente referitore la regimul intern de lucru, regimul confidenţialităţii;
4) răspunde pentru realizarea insuficientă a măsurilor incluse în planurile pentru care este responsabil;
5) răspunde pentru integritatea inventarului, echipamentului tehnic, aparatelor şi mobilierului transmis în folosinţă pe perioada aflării în funcţie.
5. Mijloacele de lucru/echipamentul utilizat:
Computer, telefon, baza de date juridice, Internet, Word, Excel.
Instruire: Studii superioare, management, economie, juridice;
Abilităţi esenţiale: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luarea deciziilor, analiză şi sinteză, argumentare, prezentare, instruire, motivare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă, punctualitate, promptitudine, operativitate,
atenție, diplomație și tact în relația cu personale terțe,
rapiditate în reacții și judecată, concentrare, capacitatea de a învăța, simț de organizare, atenție distributivă, capacitate de anticipare și evaluare a consecințelor unei situații, concizie în exprimare, capacitate de analiză, sinteză a informațiilor și adoptare a deciziei, asumarea responsabilității, capacitate de adaptare la specificul unei situații.
Atitudini/comportamente: spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, amabilitate, corectitudine, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Sarcinile de bază:
1) executarea lucrărilor de registratura generală (sortarea, înregistrarea, datarea, distribuirea);
2) lucrări de corespondenţă primită şi emisă, lecturarea corespondenţei primite, prezentarea, înregistrarea, repartizarea şi urmărirea rezolvării corespondenţei primite, întocmirea unor răspunsuri pe baza documentării prealabile, dactilografierea lor, prezentarea la semnat a corespondenţei cu materialul de bază; pregătirea corespondenţei pentru expediere, după caz, primirea vizitatorilor şi a partenerilor de afaceri, cunoaşterea, pregătirea corespondenţei protocolare cu ocazia diferitelor evenimente.
3) evidenţa necesarului de consumabile (asistentul întocmeşte referatul cu necesarul de rechizite pentru direcţiile organizaţiei);
4) cunoaşterea şi folosirea aparaturii moderne de birou (calculatorul, fax, scaner, etc.);
5) gestionarea, protejarea și administrarea resurselor și bunurilor din gestiune (evidența stocurilor, stabilirea necesarului de bunuri de aprovizionat, lansare comenzi pentru aprovizionare, asigurarea întreținerii obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe repartizate.
6) comunicarea cu alte organizații (relația cu partenerii de dezvoltare, furnizorii și alte instituții);
7) verificarea existenței și valabilitatea documentelor necesare;
8) să răspundă la toate solicitările venite din partea Directorului pentru îndeplinirea unor sarcini;
9) să fie cinstit, loial și disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată și corectă față de toate persoanele cu care vine în contact;
10) să execute alte activități în legătură cu îndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
11) sa posede capacitatea de organizare a locului de muncă.
12) să participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei.
13) respectarea disciplinei muncii.
4. Responsabilităţi:
1) răspunde personal pentru calitatea şi îndeplinirea la timp a atribuţiilor de serviciu;
2) are obligaţia de a păstra secretul de serviciu;
3) răspunde pentru neîndeplinirea atribuţiilor de serviciu, dispoziţiilor, instrucţiunilor şi altor documente referitore la regimul intern de lucru, regimul confidenţialităţii;
4) răspunde pentru realizarea insuficientă a măsurilor incluse în planurile pentru care este responsabil;
5) răspunde pentru integritatea inventarului, echipamentului tehnic, aparatelor şi mobilierului transmis în folosinţă pe perioada aflării în funcţie.
5. Mijloacele de lucru/echipamentul utilizat:
Computer, telefon, baza de date juridice, Internet, Word, Excel.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
27 iunie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut