Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Manager administrativ
                                                                
                                                                            IMC Market
                                                                        
                            13 iunie 2013
                            Chișinău
                        
                    MANAGER ADMINISTRATIV
Responsabilităţi:
- Asistarea Directorului în activitatea sa zilnică;
- Participarea la şedinţele şi negocierele de afaceri cu partenerii locali şi externi;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora;
- Păstrarea şi operarea în registrul de evidenţă a dispoziţiilor conducerii;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
- Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare economice;
- Experienţă la un post similar, min. 1 an;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de management, secretariat;
- Cunoştinţe de gestionare a documentelor;
- Cunoştinţe privind tehnici de negociere;
- Responsabilitate;
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@imc.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
                            
        
    Responsabilităţi:
- Asistarea Directorului în activitatea sa zilnică;
- Participarea la şedinţele şi negocierele de afaceri cu partenerii locali şi externi;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora;
- Păstrarea şi operarea în registrul de evidenţă a dispoziţiilor conducerii;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
- Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare economice;
- Experienţă la un post similar, min. 1 an;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de management, secretariat;
- Cunoştinţe de gestionare a documentelor;
- Cunoştinţe privind tehnici de negociere;
- Responsabilitate;
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@imc.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                13 iunie 2013
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.