Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager achizitii
23 mai 2013
Chișinău
• Scopul postului:
Gestionează activitatea de achiziţii la nivelul companiei
• Responsabilitati si sarcini:
- Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse ,
urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al
conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc).
- Managerul de achizitii este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor.
• Descrierea sarcinilor/atributiilor/activitatilor postului:
- Cerceteaza piata de desfacere si identifica furnizori de fructe si legume pentru a incheia contracte de colaborare de success;
- Coordoneaza lucrul in relatia cu furnizorii de marfa;
- Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie, încheie contractele cu aceştia;
- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu produsele comandate;
- Elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;
- Intocmeşte şi analizează cererile de ofertă
- Responsabil de verificarea conformitatii caracteristicilor tehnice si comerciale ale produselor comandate si receptionate;
- Analizează piaţa şi sistemul de livrare pentru a evalua valabilitatea actuala şi viitoare a produselor;
- Ia masuri pentru realizarea indicatorilor de performanta solicitati de companie;
- Realizeaza evaluari si gaseste solutii de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, produselor neconforme, comenzilor, vanzarilor, soldurilor, scadentelor, sconturilor conform conditiilor comerciale agreate cu furnizorii;
- Supervizează derularea contractelor- elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
- Elaborează rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie şi pe fiecare direcţie de business;
- Alte responsabilitati date de conducerea companiei ce pot avea legatura cu activitatea departamentului.
• Pregatirea si experienta:
- Studii obligatorii: universitare economice;
- Buna cunoastere a mediului concurential de afaceri;
- Experienta in domeniul comercial de minim 4 ani;
- Foarte bune cunostinte de limba engleza; alte limbi straine constituie un avantaj;
- Spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta;
- Excelente abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel);
- Experienta intr-o functie de conducere si de coordonare constituie un avantaj;
- Reale si excelente abilitati de comunicare si negociere.
Specialistii interesati vor trimite CV in limba engleza si scrisoarea de intentie la adresa de e-mail: irina.terus@misotextile.md. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Gestionează activitatea de achiziţii la nivelul companiei
• Responsabilitati si sarcini:
- Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse ,
urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al
conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc).
- Managerul de achizitii este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor.
• Descrierea sarcinilor/atributiilor/activitatilor postului:
- Cerceteaza piata de desfacere si identifica furnizori de fructe si legume pentru a incheia contracte de colaborare de success;
- Coordoneaza lucrul in relatia cu furnizorii de marfa;
- Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie, încheie contractele cu aceştia;
- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu produsele comandate;
- Elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;
- Intocmeşte şi analizează cererile de ofertă
- Responsabil de verificarea conformitatii caracteristicilor tehnice si comerciale ale produselor comandate si receptionate;
- Analizează piaţa şi sistemul de livrare pentru a evalua valabilitatea actuala şi viitoare a produselor;
- Ia masuri pentru realizarea indicatorilor de performanta solicitati de companie;
- Realizeaza evaluari si gaseste solutii de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, produselor neconforme, comenzilor, vanzarilor, soldurilor, scadentelor, sconturilor conform conditiilor comerciale agreate cu furnizorii;
- Supervizează derularea contractelor- elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
- Elaborează rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie şi pe fiecare direcţie de business;
- Alte responsabilitati date de conducerea companiei ce pot avea legatura cu activitatea departamentului.
• Pregatirea si experienta:
- Studii obligatorii: universitare economice;
- Buna cunoastere a mediului concurential de afaceri;
- Experienta in domeniul comercial de minim 4 ani;
- Foarte bune cunostinte de limba engleza; alte limbi straine constituie un avantaj;
- Spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta;
- Excelente abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel);
- Experienta intr-o functie de conducere si de coordonare constituie un avantaj;
- Reale si excelente abilitati de comunicare si negociere.
Specialistii interesati vor trimite CV in limba engleza si scrisoarea de intentie la adresa de e-mail: irina.terus@misotextile.md. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
23 mai 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut