Manager achizitii
15 000 – 20 000 lei pe lună, net
PSV Dynamic SRL
22 august 2025
Chișinău, Durlești
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Cerințe:
- Studii în domeniul economic, logistic sau tehnic;
- Experinență relevantă în import și logistică (minim 2 ani);
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze - obligaotriu;
- Cunoștințe în utilizarea MS Office (excel avansat- este un avantaj).
- Capacitate organizatorică puternică și perseverență;
- Abilități execelente de organizare, comunicare și negociere.
Responsabilități:
- Gestionezi relația cu furnizorii de produse și servicii din portofoliu: corespondență de afaceri, lansare comenzi, urmărire comenzi, verificare prețuri, analiză liste de prețuri de achiziție, cerere de oferte;
- Urmezi nivelele de stoc pentru grupa de produse repartizate, răspunzând de respectarea termenelor limită de procurare/ livrare/încărcare marfă;
- Organizezi operațiunile vamale și comunici cu comisionarii vamali pentru îndeplinirea formalităților vamale de import/export;
- Menții legătura cu departamentul de contabilitate pentru verificări de sold și tranzacții/furnizori;
- Comunici cu departamentele implicate în procesele de recepție-vânzări-livrare pentru a asigura fluxul corect de aprovizionare marfă;
- Sa efectuezi analize comparative de pret, produse, furnizori.
Oferim:
- Mediu de lucru modern și echipă prietenoasă;
- Conditii de lucru intr-un oficiu nou si confortabil;
- Un sistem de management contemporan;
- Program de lucru de luni pina vineri de la 8:00-18:00
- Studii în domeniul economic, logistic sau tehnic;
- Experinență relevantă în import și logistică (minim 2 ani);
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze - obligaotriu;
- Cunoștințe în utilizarea MS Office (excel avansat- este un avantaj).
- Capacitate organizatorică puternică și perseverență;
- Abilități execelente de organizare, comunicare și negociere.
Responsabilități:
- Gestionezi relația cu furnizorii de produse și servicii din portofoliu: corespondență de afaceri, lansare comenzi, urmărire comenzi, verificare prețuri, analiză liste de prețuri de achiziție, cerere de oferte;
- Urmezi nivelele de stoc pentru grupa de produse repartizate, răspunzând de respectarea termenelor limită de procurare/ livrare/încărcare marfă;
- Organizezi operațiunile vamale și comunici cu comisionarii vamali pentru îndeplinirea formalităților vamale de import/export;
- Menții legătura cu departamentul de contabilitate pentru verificări de sold și tranzacții/furnizori;
- Comunici cu departamentele implicate în procesele de recepție-vânzări-livrare pentru a asigura fluxul corect de aprovizionare marfă;
- Sa efectuezi analize comparative de pret, produse, furnizori.
Oferim:
- Mediu de lucru modern și echipă prietenoasă;
- Conditii de lucru intr-un oficiu nou si confortabil;
- Un sistem de management contemporan;
- Program de lucru de luni pina vineri de la 8:00-18:00
Lucrul în Echipă
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Mediu
Adresa:
Chișinău, Durlești
str. Tudor Vladimirescu 247
str. Tudor Vladimirescu 247
Data actualizării:
22 august 2025
Telefon:
+373 60311495
Copiază
E-mail:
pilipetchimarina@yahoo.com
Copiază
Persoana de contact:
Marina
Marina
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.