Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Key account manager
10 noiembrie 2017
Chișinău
Responsabilitati:
• Managementul activitatilor in piata de Key Accounts in scopul realizarii bugetului de vanzari, a indicatorilor de piata precum si a indicatorilor economico-financiari ai ariei pe care o conduce;
• Managementul si evaluarea activitatii membrilor echipei ariei sale pe baza indicatorilor de performanta. Sa tina la timp, corespunzator si cu frecventa stabilita sedintele de analiza si crestere a performantelor echipei;
• Managementul executiei in Key Accounts (executia utilajelor frigorifice, plasari contractuale, plasari suplimentare, implementare standarde de mercantizare)
• Sa lucreze ca lider si membru al echipei pe care o conduce;
• Implementarea strategiei de vanzare si marketing;
• Să controleze si sa optimizeze indicatorii de afacere (executie, credit, vinzari, management costuri);
• Responsabil de managementul controlului şi al utilizarii bunurilor (utilaje frigorifice) existente in aria sa de vînzări;
• Să construiască prin atitudine şi profesionalism o relaţie de afaceri durabilă cu clienţii companiei;
• Sa asigure ca initiativele de business sunt implementate cu succes;
• Să se asigure ca legislatia nationala, standardele si normele legale sunt respectate si implementate de echipa sa si in zona sa de vanzari;
• Sa lucreze in echipa cu celelalte departamente pentru atingerea obiectivelor Companiei;
• Sa comunice eficient si la timp, asigurindu-se ca toate partile interesate sunt bine informate;
Cerințe:
• Studii superioare(Economie);
• Experiență minim 2 ani într-o poziție similară, preferabil în companii FMCG;
• Româna, Rusa și Engleza – nivel avansat;
• Cunostințe avansate operare PC;
• Competențe de bază: planificare și organizare, luarea deciziilor, competenta de Coaching, initiator de actiuni, orientare spre client, performanta pentru succes;
• Competente tehnice: managementul teritoriului și al rutei, cunostinte financiare, vanzare si negociere, activarea magazinului, excelenta operationala, construirea relatiilor eficiente cu clientii;
• Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală și capacitatea de a mobiliza echipa printr-o atitudine deschisă și pozitivă
• Managementul activitatilor in piata de Key Accounts in scopul realizarii bugetului de vanzari, a indicatorilor de piata precum si a indicatorilor economico-financiari ai ariei pe care o conduce;
• Managementul si evaluarea activitatii membrilor echipei ariei sale pe baza indicatorilor de performanta. Sa tina la timp, corespunzator si cu frecventa stabilita sedintele de analiza si crestere a performantelor echipei;
• Managementul executiei in Key Accounts (executia utilajelor frigorifice, plasari contractuale, plasari suplimentare, implementare standarde de mercantizare)
• Sa lucreze ca lider si membru al echipei pe care o conduce;
• Implementarea strategiei de vanzare si marketing;
• Să controleze si sa optimizeze indicatorii de afacere (executie, credit, vinzari, management costuri);
• Responsabil de managementul controlului şi al utilizarii bunurilor (utilaje frigorifice) existente in aria sa de vînzări;
• Să construiască prin atitudine şi profesionalism o relaţie de afaceri durabilă cu clienţii companiei;
• Sa asigure ca initiativele de business sunt implementate cu succes;
• Să se asigure ca legislatia nationala, standardele si normele legale sunt respectate si implementate de echipa sa si in zona sa de vanzari;
• Sa lucreze in echipa cu celelalte departamente pentru atingerea obiectivelor Companiei;
• Sa comunice eficient si la timp, asigurindu-se ca toate partile interesate sunt bine informate;
Cerințe:
• Studii superioare(Economie);
• Experiență minim 2 ani într-o poziție similară, preferabil în companii FMCG;
• Româna, Rusa și Engleza – nivel avansat;
• Cunostințe avansate operare PC;
• Competențe de bază: planificare și organizare, luarea deciziilor, competenta de Coaching, initiator de actiuni, orientare spre client, performanta pentru succes;
• Competente tehnice: managementul teritoriului și al rutei, cunostinte financiare, vanzare si negociere, activarea magazinului, excelenta operationala, construirea relatiilor eficiente cu clientii;
• Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală și capacitatea de a mobiliza echipa printr-o atitudine deschisă și pozitivă
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
10 noiembrie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut